oi da....vekt

Muffin

Forelsket i forumet
Var hos kontroll hos gynekolog på torsdag, og var veldig spent for vekta har virkelig beskymret meg de siste ukene. Den har bare skutt i været, 9 kg siste mnd! Tok urinprøve som slo ut på både glukose og urinveisinfeksjon, så i går dro jeg til fastlegen min for å ta glukosebelastningstesten igjen. (for 3 gang)

Testen var normal så må være noe jeg spiste som slo ut på urinen. Sendte resultatet på sms til gynekologen min og i dag fikk jeg mail om hva som skal skje videre. Jeg skal bli innkalt til samtale på sykehuset om planlegging av forløsningsmetode og samtale med anestilege ang epiduralbedøvelse pga denne vektøkningen siste mnd. Fosteret lå i tverrleie så alt kommer visst ann på hvordan hun legger seg. Var i seteleie for noen uker siden, så håper hun snur seg med hodet ned.

Kjenner jeg begynner å bli skikkelig nervøs for fødselen nå, men samtidig gleder meg meg til å snart endelig kunne holde henne i armene mine.

oi, men bra at det ikke slo noe ut på testene da! regner vel med at den vekten sikkert raser av deg etter fødselen ;) 

Oi, det var mye. :-o Godt det ikke slo ut noe på glukosetesten da, er det svangerskaps diabetes de er redde for? 
Det er godt du får tett oppfølging nå da, da er det ingenting å bekymre seg for. :-)

greit med oppfølging da. hva er forskjellen på tverrleie og seteleie?

muffinsdronningen skrev:

Tverrleie er at hun ligger på tvers i magen min altså som et belte, i steden for å ha hodet eller stump ned.

Hestejenta skrev:
Oi, det var mye. :-o Godt det ikke slo ut noe på glukosetesten da, er det svangerskaps diabetes de er redde for? 
Det er godt du får tett oppfølging nå da, da er det ingenting å bekymre seg for. :-)

Ja det var svangerskapsdiabetes de var redde for men den slo heldigvis ikke ut :)

Er veldig glad for den tette og flotte oppfølgingene jeg har fått .

Onyxia skrev:

muffinsdronningen skrev:

Tverrleie er at hun ligger på tvers i magen min altså som et belte, i steden for å ha hodet eller stump ned.

takk for oppklaring :)

Back
Topp