oi... 35 i feber

nancy drew

Forumet er livet
barnehagen ringte og sa at småen har 35 i tempratur og var super frosten... stakkars... kledde på han godt med klær og ut i varm bil, men turen fra bilen til bhg var vist hakket for lang i dag (100m+)... og er bare minus 16 her...

35?

stakars liten er han så kald,håper de vet å varme han opp da...

ja det er feber i begge retninger......han var for kaldt, det er og feber, på en måte.

ORIGINAL: Lillamumi

35?

ikke feber da,men lav kroppstempratur mente hun sikkert...

Jeg hadde 35 nå når jeg var syk....helt forferdelig...va iskaldt og skalv[&o] Håper han får varmen i seg kjapt[:D]

blir vel feber når det er for lavt også tenkte jeg... om ikke så mener jeg krops tempratur ja... de tulla han i tepper og ga varm drikke så han kommer seg sikkert raskt men hadde ikke trodd han datt så raskt i tempratur. Hvordan skal jeg holde gutten i magen varm nok når han kommer ut[8|]

har aldri hørte at 35 i temperatur bli omtalt som feber....i så fall har jeg feber hele tiden da min kroppstemp som regel ligger på 35....så jeg er dårlig og har skikkelig feberfølelse når jeg bikker 37 i temp.

Har aldri hørt det blitt omtalt som feber heller....men håper han er blitt varm igjen da...=)

ORIGINAL: solo super

ORIGINAL: Lillamumi

35?

ikke feber da,men lav kroppstempratur mente hun sikkert...

jo, det er en slags type feber... hypotermi, er på godt norsk, motsatt/omvent feber.
En temperatur på mellom 35 - 32 grader er en mild hypotermi.

ORIGINAL: nancy drew

barnehagen ringte og sa at småen har 35 i tempratur og var super frosten... stakkars... kledde på han godt med klær og ut i varm bil, men turen fra bilen til bhg var vist hakket for lang i dag (100m+)... og er bare minus 16 her...

Ikke feber, men nedkjølt kanskje?

ORIGINAL: Dalarama

min kroppstemp ligger mellom og 35- 35,5[8|] og jeg er ikke kald av person...

men når jeg har en kroppstemp på 37 så har jeg feber. har jeg 40 så er jeg dævsjuk...

akkurat som meg, bare at jeg fryser lett også da...

Back
Topp