Ohlala :-)

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
38 uker.. og i teorien kan han komme når som helst nå.... Fryktelig spennende og samtidig frustrerende siden jeg ikke aner når han kommer;):p
Håper egentlig ikke han kommer i kveld, siden mannen skal ut på byen og jeg til ei venninne.. Men hsn kommer når han er klar og ikke når vi er det ;)

Da kan du være sikker på at han kommer i kveld :p :p Bare fordi han kan :)

Samme "dilemma". 38+2 og the father to be er på ski/øltur.. Om det skulle skje noe i kveld, så kan det bli stress. Har mine tvil da. Ingen tegn her iallefall :)

Men fra 1-26 dager kan alt skje. Fordi om dette er andre, så føler jeg meg voldsom fresh i gamet altså :p

Gratulerer med 38 uker:-)
Er 39+1 jeg og er virkelig klar for at hun kommer no.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Gratulerer! :) Jeg var 38 uker i går, og venter spent jeg også selv om jeg ikke tror jeg kommer til å få før termin. Uansett så kan h*n vente til sambo kommer hjem fra jobb på tirsd, etter det er h*n hjertlig velkommen :)

Samboeren min er og ute med kompiser ikveld! Så satser på at hun ikke kommer ikveld.. :) har ikke tenkt å dra me meg en full pappa på fødestua altså.. :p da drar jeg heller alene tror jeg. Er fortsatt over 3 uker til termin da så hun kommer neppe ikveld :) usikker på om jeg skal slippe han ut så mange flere ganger før fødselen.. :)

Gratulerer med 38 uker! :-)

Samboeren min er og ute med kompiser ikveld! Så satser på at hun ikke kommer ikveld.. :) har ikke tenkt å dra me meg en full pappa på fødestua altså.. :p da drar jeg heller alene tror jeg. Er fortsatt over 3 uker til termin da så hun kommer neppe ikveld :) usikker på om jeg skal slippe han ut så mange flere ganger før fødselen.. :)

Ja, det skulle tatt seg ut :D Dette er siste utekvelden til mannen før fødsel da, så nå kan han egentlig bare komme når han er klar :-)

Er langt i fra førstepri, og har ikke savnet det noe særlig i graviditeten, men nå kjenner jeg at jeg savner en skikkelig jentekveld. Bruke lang tid på pynting og dilling, og kose meg med jenteprat og strawberry dauquiri. :D

Er nok lurest det ja! :) ser fram til en skikkelig jentekveld jeg også! Det får bli i sommer en gang. Synes jeg virkelig at vi har fortjent etter disse 9 mnd.!! ;) kjøpe seg en ny sommerkjole, søte sommersko og kose seg sammen med noen gode venninner og noen kalde! :) skal bli herlig!

Back
Topp