Ohj ohj....

Marthe111

Flørter med forumet
Huff gikk på vekta nå å har gått opp 14 kg, nesten 4 kg bare over jula.. er 30+5.. koste meg godt i jula med søtsaker men var det virkelig så mye da..? frykter hvor dette skal ende..

Huff, eg har ikkje turd å gå på vekten etter julen... Frykter det kom noen kilo da ja :-P

Jeg har også gått opp drøye 4 kilo i desember nå - har ikke hatt nok viljestyrke når søtsaker lurer på hvert et hjørne. Men har bestemt meg for at frem til babyen kommer nå, så skal jeg forsøke å holde meg unna alt av søtsaker - med mindre det er noe spesielt som skjer som en bursdag e.l.
Så da blir det å momse eple, nøtter, rosiner og snack-a-jacks på lørdagene fremover :P

28+2 og opp 13 kg. Heldigvis har det roet seg litt nå, de tre siste kg kom like fort som de ti første :p

Heldig du.. gikk opp 30 sist gang jeg og bare 12 forsvant :oops:

Det er rart at det kan være så forskjellig. Jordmoren min sa at hun bare la på seg noen få kilo, men at de til gjengjeld aldri forsvant igjen. Det var grusomt forrige svangerskap, men i og med at det forsvant så orker jeg ikke stresse sånn denne gangen :)

Vekten er aldri gøy rett etter jul!!! :p her har jeg gått opp 2 kg i julen.. Men har et liiiite hååp at det minker bittelitt innen 1 uke eller no
Heldig du.. gikk opp 30 sist gang jeg og bare 12 forsvant :oops:
sånn hadde jeg d med førstemann, med nr 2 hadde jeg nesten 10 kg igjen til startvekt etter nr 1, og la på meg nesten 20 kg igjen, og har måtte jobbe beinhardt de 2 siste årene for å miste det.. Nå har jeg samme utgangspunkt som med nr 2, og håper viiirkelig å ikke gå opp 20 kg :( orker d ikke...

Gikk ned 13 så opp 20 forrige gang og d forsvant av seg selv. Men har lagt på meg endel i ettertid pga sykdom, så var overvektig på bmi'en når jeg ble gravid. Har gått opp ca 4 kg nå.

Gått opp 4 kg i uke 31 gikk opp 2 kg i julen

33+3 og har lagt på meg 11 kg. Er egentlig ganske fornøyd med foreløbig vektoppgang. Hadde gått opp mye mer sist på samme tid. :)

Vi må ikke glemme at den lille legger på seg mellom 100 - 200 gram i uken rundt denne perioden da! :D Så vi kan skylde litt på det også :P hihi!

Har gått opp fem kilo nå, og tre av de var i jula! Men jeg ønsker kiloene velkommen nå, synes det var på tide. Vil helst legge på meg ca 12 kilo, som jo er anbefalt for normalvektige. Det gjorde jeg med forrige barn, godt å ha litt å gå på etter fødselen når man forhåpentligvis skal amme.

I jula blir det jo ekstra mye kos for de fleste, så nå som hverdagen er kommet tilbake jevner det seg vel mer ut igjen.

Huff gikk på vekta nå å har gått opp 14 kg, nesten 4 kg bare over jula.. er 30+5.. koste meg godt i jula med søtsaker men var det virkelig så mye da..? frykter hvor dette skal ende..

Veit ikke om d er noen trøst, men gikk opp 4 j og, og da er j 30+1 så d er lov å håpe d er litt ungene som vokser en del nå og;)

Har gått opp rundt 8 kg til sammen. Er nå 32+2. Heldigvis så tok ikke jula helt av

Back
Topp