Ohhh, hadde du??

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
emoticon
assa, altså... Vel...
For et par år siden ble jeg "kjent" med en type på nett. Vi snakka endel, men så hadde vi ikke kontakt før litt i høst. Men jeg er litt dårlig på å opprettholde kontakt sånn på nett så det dabba av igjen. Jeg trodde han syns at jeg var kjedelig! Og jeg gadd ikke mase på han.

Vel, så begynte vi å ta opp igjen kontakten rett før ferien. Bare litt sånn små kommentarer til hverandre på mail (hadde han bare på msn) Så la han meg til på skype også begynte vi å snakke endel der. Veldig artig type! Vi har endel ting til felles og har samme type humor. For noen uker siden spurte han om jeg kunne legge han til på face...
Vel, bla bla bla. Han har et skisted i de franske alpene, og nå lurte han på om ikke jeg kunne komme dit i vinter!! O_o !!!!!

Selvfølgelig vil jeg det! Men såklart kommer jeg ikke til å gjøre det!!!

Dere som har møtt folk på nett, hvordan skjedde det a?
(ikke quote, jeg blir flau av å lese dette så jeg kommer helt sikkert til å fjerne det :P )

Veeel.. Møtte en fyr på nett en gang.. Han er oppe og legger yngstejenta til å sove igjen nå

Veeel.. Møtte en fyr på nett en gang.. Han er oppe og legger yngstejenta til å sove igjen nå

Om du treffer han noen ganger først så ja. Men ikke at første møtet er en sånn tur, nei.
Hadde jeg vært barnlø osv så hadde jeg gjort det, men nå hadde jeg ikke turt.

Hadde nok ville møte personen et annet sted før ei uke i Alpene for å si det sann.

Men hvorfor spørre meg? Jeg er nå gift med en mann jeg traff via kontaktannonse på nett. Vi snakket i noen måneder før vi traff hverandre. Bodde da 4 timer fra hverandre med bil. Ble lange mailer (som jeg har lagra og har enda) og mange sms (også lagra i eget dokument) de månedene. Når vi først traff hverandre var det innertier fra begges side.

Det foregikk på flyplassen. Noen måneder senere flytta jeg dit han bor for å studere. Egen leilighet, han flytta gradvis inn (en sokk her, en bukse der) 6 måneder senere. Nå enda flere år senere igjen sitter vi her gift og med to nydelige tette barn. Ville valgt det samme igjen.

Og glad jeg ikke hørte på veninnnene mine som sa de aldri hadde turd. Hva om han var stygg, øksemorder og pedo. Utrolig hva de sa. Men følte jeg kjente han allerede fra første samtale.

Så jeg sier go for it hvis du føler kjemien er der, den er viktig!!!

Men han bor ikke i Norge... Tenkte å si han kunne kommet hit, vi kunne møttes i Hemsedal eller noe (kjenner ei der som jeg kunne vært hos)
Han er fra England (Liverpool om jeg ikke husker helt feil) Og har dette skistedet i alpene...
JEG kan jo bo på hotellet der! Ta det som en tur, men det var ganske dyrt... Eller hva er euroen i? Det er 599 euro for èn uke... Pr pers.

Han har sendt meg link til stedet http://www.snowbigdeal.co.uk/index.html og det ser jo profft ut!? Eller?

Jeg heter jo naiv til mellomnavn og kjøper hva som helst... :P

Er dette kanskje for godt til å være sant?

Men på en annen side. Han er ikke akkurat stygg, tipper han får seg noe hele tida..
Hvorfor skal han gidde å invitere meg dit egentlig?
Jeg blir jo innbildsk så det holder..
Hva ligger bak det liksom?

Har både positive og negative opplevelser. Ikke at jeg har gjort det såååå mange ganger men!

Bouncing buttplug skrev:

samme her, men gangen før det møtte jeg en som fulgte etter meg hele kvelden (skulle møte venninner ute etter at jeg traff han), han var sååå tragisk, endte med at han tente på jakken sin på et levende lys på ene uteplassen når han sto å var 'kul' å lente seg mot veggen. jadda...... burde truffet han før du drar til alpene ja!

nei, han får komme å sjekke bakkene i Hemsedal tror jeg :P

Jeg pratet med en fyr på nettet i noen uker, og han ba meg med på weekend til London.
Jeg møtte ham på Gardemoen og ble med ham, og vi hadde en super tur
Vi var kjærester i 1 måneds tid, og så ble det bare ikke noe mer med oss. Helt udramatisk.

Han som sitter ved min side nå fant jeg på nettet. Min beste venn, kjæreste, partner og pappen til den lille i magen. Folk er folk, uansett hvor og hvordan man møter de.

Men hva hadde dere tenkt at han var ute etter?
Pule meg liksom? Hvorfor be en dame fra Norge om å komme til alpene, når det sikkert kryr av villige, deilige 20-år gamle jenter der hver eneste uke??

En som skrev til meg på blink, mye flørting, bytting av tlfnr, avtalte en date og nå sitter jeg her 5 år etter med den mannen og har to NYDELIGE jenter sammen med han :)...

Den som intet våger, intet vinner vet du ;) 

¤Woolfmother¤ skrev:
Pule meg liksom? Hvorfor be en dame fra Norge om å komme til alpene, når det sikkert kryr av villige, deilige 20-år gamle jenter der hver eneste uke??

Kanskje han ser etter ei som er litt mer serriøs enn ei "deilig ung blondine"? emoticon

Møtte selv mannen min via nettet.. Angrer ikke! Aldri hatt det så bra <3

Hvis alle vet hvor jeg drar. Hvis jeg bor på hotellet å bruker bakkene der som alle andre skiturister, men kanskje spiser middag og tar et glass vin med han, hvor farlig kan det være?

Kan jo ta en liten ferie i Januar?

ØnskerOssNurk skrev:

¤Woolfmother¤ skrev:

Kanskje han ser etter ei som er litt mer serriøs enn ei "deilig ung blondine"? emoticon

Møtte selv mannen min via nettet.. Angrer ikke! Aldri hatt det så bra <3

Men jeg tenker at det finnes HELT sikkert i Frankrike :P haha.

en tur er vel ikke farlig om du har eget hotell rom og sånt :) men om det skulle utvikle seg til noe, er du villig til å flytte? Er det ingen av dere som vil det er det vel bortkastet tid? :)

Rebecca85 skrev:
en tur er vel ikke farlig om du har eget hotell rom og sånt :) men om det skulle utvikle seg til noe, er du villig til å flytte? Er det ingen av dere som vil det er det vel bortkastet tid? :)

nei det hadde jeg ikke vært villig til... Han har en sønn i Frankrike så han hadde nok heller ikke vært villig til det..
Men et besøk kunne jeg muligens gjennomført?
Selv om det er lenge til vinter da.. Mye kan jo ha forandret seg til da....

Sannsynligvis er det ikke noe skummelt med ham, men jeg hadde ALDRI tatt sjansen, skulle jeg reist så hadde jeg tatt med meg noen venninner...

Back
Topp