Celene Elsker forumet 26 Feb 2008 #1 Gleder meg veldig :D Nå skal jeg endelig få scrappet ferdig sykehusbildene fra fødselen.. :D
lizlita Glad i forumet 26 Feb 2008 #2 å, så heldig du er!! gleder meg til jeg skal begynne med det[:D] må sørge for at jeg har god tid når jeg skal gjøre det[:D]
å, så heldig du er!! gleder meg til jeg skal begynne med det[:D] må sørge for at jeg har god tid når jeg skal gjøre det[:D]
Celene Elsker forumet 26 Feb 2008 #3 Jeg hadde sortert bildene i 3 hauger 1 før fødsel 2 på barsel 3 mine første bilder... så nå e det kun haug 3 igjen :) gleder meg
Jeg hadde sortert bildene i 3 hauger 1 før fødsel 2 på barsel 3 mine første bilder... så nå e det kun haug 3 igjen :) gleder meg
Cathygirl Forumet er livet 26 Feb 2008 #4 Håper du har en super kveld[:D] Har selv endelig kommet i gang med scrapping igjen etter fødselen. Har fått laget 7 sider i tulla sitt album til nå[:D] Pluss en del kort[;)]
Håper du har en super kveld[:D] Har selv endelig kommet i gang med scrapping igjen etter fødselen. Har fått laget 7 sider i tulla sitt album til nå[:D] Pluss en del kort[;)]
Celene Elsker forumet 27 Feb 2008 #5 dette fikk jeg gjort i kveld :) Noen synspunkter.. kom med dem :D