O'hellige Klagetråd

Ingen smakssans igjen etter jeg skyllet med corsodyl. :( Hjalp da... Ikke vondt lenger. :)

Noen som har tips til hvordan jeg får smakssansen tilbake igjen? :p Alt smaker papp. :p
Godt det gikk bort:) Smakssansene kommer vell etterhvert;)
 
Mor er forkjøla, far er opptatt med oppussing og baby vil bare bysses i søvn :-S All ære til alenemødre!
Off, det tenkte jeg og da jeg var alene hjemme med over 40 i feber. Klarte såvidt å løfte henne. Ringte min mor, så er vell gjerne det de gjør:) Men der er utrolig godt å være to om det:)
 
Off, det tenkte jeg og da jeg var alene hjemme med over 40 i feber. Klarte såvidt å løfte henne. Ringte min mor, så er vell gjerne det de gjør:) Men der er utrolig godt å være to om det:)
Jeg har vært alenemor og nei, jeg ringte ikke mamman min når jeg var syk.. Hun jobber 100% selv så har/ hadde ingen mulighet til å hjelpe så mye... Bare måtte kommentere ,for det hørtes så lettvint ut "bare å ringe mamman sin så ordner det seg" :p
 
Jeg har vært alenemor og nei, jeg ringte ikke mamman min når jeg var syk.. Hun jobber 100% selv så har/ hadde ingen mulighet til å hjelpe så mye... Bare måtte kommentere ,for det hørtes så lettvint ut "bare å ringe mamman sin så ordner det seg" :p
Hehe. Det var ikke det jeg mente. All respekt til alenemødre! Eller mødre som generelt er mye alene. Flaks at min mor hadde fri den dagen, jobber 100% hun og. Den dagen var helt forferdelig for meg, forsovet dagen etter og. Hadde over 40 i feber, så stjerner når jeg gikk, klarte såvidt å amme babyen og hadde ikke febernedsettende. Det var ikke en gjennomtenkt eller "seriøs" kommentar:) Men mer en tanke om at det er godt å få hjelp når man virkelig trenger det. Kjente meg bare igjen i den følelsen Ninni hadde:) Burde kanskje skrevet et gjeipe-ansikt etter setning, så det ikke ble tatt seriøst:) Ikke alt som er ment ordrett, men ikke så lett å forstå når man bare leser og ikke er face to face:)
 
Hehe. Det var ikke det jeg mente. All respekt til alenemødre! Eller mødre som generelt er mye alene. Flaks at min mor hadde fri den dagen, jobber 100% hun og. Den dagen var helt forferdelig for meg, forsovet dagen etter og. Hadde over 40 i feber, så stjerner når jeg gikk, klarte såvidt å amme babyen og hadde ikke febernedsettende. Det var ikke en gjennomtenkt eller "seriøs" kommentar:) Men mer en tanke om at det er godt å få hjelp når man virkelig trenger det. Kjente meg bare igjen i den følelsen Ninni hadde:) Burde kanskje skrevet et gjeipe-ansikt etter setning, så det ikke ble tatt seriøst:) Ikke alt som er ment ordrett, men ikke så lett å forstå når man bare leser og ikke er face to face:)
Regna med det ikke var ment så veldig seriøst altså :) bare måtte kommentere ;) Men ja, kjekt med litt hjelp innimellom når man er syk. Og bra du fikk hjelp, unner deg og alle andre hjelp, alenemødre eller ikke, syke eller friske :)
 
Jeg har vært alenemor og nei, jeg ringte ikke mamman min når jeg var syk.. Hun jobber 100% selv så har/ hadde ingen mulighet til å hjelpe så mye... Bare måtte kommentere ,for det hørtes så lettvint ut "bare å ringe mamman sin så ordner det seg" :p


Hihi, jeg er flink til å ringe mammaen min ;) Både under svangerskapet når jeg var sykt dårlig og hadde syke barn og nå hvis jeg er syk eller trenger hjelp til de to største! Føler meg velsignet ;) Både med min mor, far, og svigermor ;)

Og da ordner alt seg ;)
 
Hihi, jeg er flink til å ringe mammaen min ;) Både under svangerskapet når jeg var sykt dårlig og hadde syke barn og nå hvis jeg er syk eller trenger hjelp til de to største! Føler meg velsignet ;) Både med min mor, far, og svigermor ;)

Og da ordner alt seg ;)
Så bra :) Må innrømme jeg har fått utrolig mye hjelp fra svigermor i gaviditeten og nå. Etter 9år uten særlig hjelp så tar jeg imot alt jeg kan få ;) Hadde forsåvidt ikke behov til så mye hjelp før heller. Så utrolig glad for at jeg får hjelp nå :) Har flyttet så nå møter jeg foreldra mine enda sjeldnere enn før.. Veldig dumt for barna å ikke se besteforeldrene på min side så mye.. men det blir vel litt lettere når de 2 minste blir litt større :)
 
Æsj. Vesla har ikke vært deg selv i dag! Fikk vaksine i dag så er nok derfor... Stakkars lille jenta mi... :( Hun som var såå blid og prata masse før 3 mnd kontrollen... Håper hun er tilbake til sitt gamle jeg igjen i morgen... Frykter det blir en travel dag... :(
 
Vi må kanskje flytte ca 60mil unna... Samboern må ha ny jobb og har fått jobbtilbud 60mil unna.. han har prata lenge om at han vil flytte til den byen, og så vi har prata om kanskje om noen år.. men ikke nå med engang.. huff, jeg vil ikke, men vet samboer har veldig lyst. Vi har ikke noe som stopper oss akkurat her vi bor bortsett fra skole og bhg. og foreldra mine som bor 1time unna.. så det er litt forkjell på 1 time og 7timers kjøring.. ser dem kankje 1 gang i mnd nå og hvis vi flytter blir det kanskje 2-4ganger i året.. huff for et valg å ta.. pga barna mister helt kontakten med besteforeldra sine..
ikke nok m det svigers kommer også til å flytte til den byen... så da har vi hjelp fra dem som vi har nå.. flytter vi kommer foreldra mine til å få enda mindre kontakt med barnebarna sine enn det de har nå... vil at barna mine skal ha kontakt med min familie også... blæh nok klaging får se hva som skjer..
 
Vi må kanskje flytte ca 60mil unna... Samboern må ha ny jobb og har fått jobbtilbud 60mil unna.. han har prata lenge om at han vil flytte til den byen, og så vi har prata om kanskje om noen år.. men ikke nå med engang.. huff, jeg vil ikke, men vet samboer har veldig lyst. Vi har ikke noe som stopper oss akkurat her vi bor bortsett fra skole og bhg. og foreldra mine som bor 1time unna.. så det er litt forkjell på 1 time og 7timers kjøring.. ser dem kankje 1 gang i mnd nå og hvis vi flytter blir det kanskje 2-4ganger i året.. huff for et valg å ta.. pga barna mister helt kontakten med besteforeldra sine..
ikke nok m det svigers kommer også til å flytte til den byen... så da har vi hjelp fra dem som vi har nå.. flytter vi kommer foreldra mine til å få enda mindre kontakt med barnebarna sine enn det de har nå... vil at barna mine skal ha kontakt med min familie også... blæh nok klaging får se hva som skjer..

Forstår deg veldig godt... Er et vanskelig valg. Lykke til! :)
Om det er en trøst så bor min bror langt vekke med sine barn. Min mor synes det er veldig dumt, men gjør så godt hun kan for å ha god kontakt. Så de har timeface-date hver helg til den eldste guttens store glede. :) Han er 3 år. Så når de møtes så kjenner han henne igjen med én gang. :) Og han snakker om farmor hele tiden. :)
 
Er velsignet med en unge som sover så og si hele natten og ikke er en morgenfugl, men hva hjelper det når mor har søvnproblemer og ikke klarer og sovne enda så trøtt hun er!! :(
 
Lei rot!! De siste 2 ukene har vært ganske harde, med 2åringen som er småsyk og ikke i bhg. feber på natt og sjaber på mårran og propell resten av dagen.. jada.. får ikke gjort noen ting i huset før ho har sovna for kvelden i går sovna ho ikke før jeg la meg i 23 tida, 2åringen og baby alene i noen sekunder går ikke så veldig bra :/ Men på kvelden da er baby mest våken.. Så uansett hva jeg skal må jeg enten ha med 2åringen eller baby på armen.. har vaskerom i kjellern lite praktisk akkurat nå. gå med søppel er ikke så lettvint nå som det er kaldt, da må jeg kle på baby i såfall.. alle sov 20.30 og sov i 20min, og jeg bare løper på do, går i kjellern for å ordne klær, rydder kjøkkenet og går med søppel og 10drikke kartonger som lå over på kjøkkenbenken..går løs på å rydde leker, menbare dytter det værste i en krok.. og ikke nok m det trenger spiker for å få hengt opp det siste av julestæsjet.. så føler jeg aldri blir ferdig m det.. eskene ligger litt i veien her.. orker ikke dra ut sykt barn ut i kulda bare for det.. og så begynte jeg i går kveld også å få influensa... så er rimlig sliten selv.. gubben jobber mye så får ikke hjelpa, men det er jeg vant til. 8åringen er på skolen og hos venner det meste av dagen, ellers så er han veldig behjelpelig med det meste :)
klageklage!
 
Back
Topp