oh yes, it's monday 4-1-10

Looney

Forumet er livet
VIP
[:D][:D]

Ut på oppdrag jeg[:)][:)] Ha en strålende uke jenter!

Så stille det var her da!
Det er planleggingsdag i bhg så Hannah begynner ikke før i morgen. Det virker som hun gleder seg og savner vennene sine.
Vi skal til jordmor nå straks på kontroll og etterpå skal vi ut å shoppe litt. [:)]

Lykke til på kontroll McBaby, og kos deg på shopping! [:)] Og hurra for 38 uker! [:)]

Her er vi tilbake til hverdagen, så det holder! Sambo dro på jobb i dag, selv om jeg ikke er helt sikker på om han burde.Jaja, de har jo do på kontoret også. Tobias våkna 6.30, alt for tidlig.. så da fikk de komme i senga med meg, og da sov vi videre til 8.18. Godkjent! [:)]
Synes det er litt tungt å være tilbake til hverdagen jeg, særlig siden jeg er på bånn sånn energimessig sett. Tar på kroppen å ha omgangen i 5 dager, og ikke få i seg særlig med mat... Og ungene er jo seg selv de, høyt og lavt. Ida virker å være i fin form i dag, så kanskje hun ikke hadde vondt i magen i går likevel.
Skal ut og måke snart nå, også må vi på butikken. Aner virkelig ikke hva vi skal ha til middag i dag, det må være noe som frister, noe smakløst og lett å lage siden jeg ikke orker å kokkelere. Forslag? [8|]

hei og hå!
Long time no see, så jeg sier godt nytt år!!
HAr vært deilig med juleferie, har koblet litt ut, og det var godt. vi har feiret på østlandet,
og det var trivelig for store og små!

Håper alle har hatt en flott julefeiring!
Ikke lenge igjen nå Mcbaby og maiå..spennende!!!

Heia! [:D]
Mange som skal spennende ting i dag gitt!
Her er det hverdag, og det er bra for oss alle tror jeg! Vi hadde en grusom natt i natt, lillemor var våken fra 3 til 6 mer eller mindre konstant, og så hadde hun en liten dupp før hun starta på igjen. Så sovna vi igjen og sto opp kl 9, så de to utearbeiderne våre dro ikke hjemmefra før kl 10, ganske sent! Storemor har vært veldig klar for barnehagen ganske lenge nå, så jeg håper hun koser seg i dag! Jeg kunne sagt mye om gode og slitsomme ting vi har hatt i jula, men jeg tror jeg hopper over det, og heller ønsker dere en fin førsteuke i 2010!

Dette er året jeg fyller 30, lillebror skal gifte seg og jeg begynner på jobb igjen! [:D]

Skrållan: Pølser og potetmos eller pasta og kjøttsaus. ENKELT! [:D]

Skrållan: Grandis er enkel og greit mat vil jeg tro...

Her er Heidi hjemme i dag. Vilde har 38.5 i feber så hadde ikke lyst til å kjøre til barnehagen i dag så lenge vi har -10 grader....brrrrrrrrrrrrrrr

Men satser på at Heidi får komme i morgen ivertfall..Hun har jo hatt en lang ferie nå ja...Hun har vært hjemme siden den 18 des....Så hun kommer nok til å storkose seg når hun er tilbake vil jeg tro...

Men det merkes for min del at begge kidsa er hjemme ja....

Nei får vel rydde av frokosten våres tenker jeg

Handlet og tatt sol jeg nå. Blir noe kyllingstæsj til middag. Etterpå må jeg en tur på biblioteket og levere/hente div skolebøke jeg ikke gidder kjøpe nemlig. Og i kveld skal det trenes igjen. Nå skal jeg intensivere enda mer om mulig for nå kommer resultatene og det liker jeg ja[:)][:)]

Jeg er bare fornøyd om dagen og det er deilig[:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: papayamammaen

Skrållan: Pølser og potetmos eller pasta og kjøttsaus. ENKELT! [:D]

Kjøttsaus blir for sterkt for magen, men jeg vurderte pølser! Endte opp med kjøttdeig og ris, siden vi har det i hus fra før, hehe.

buffi: vi hadde Big One i går, ellers hadde det blitt ferdigpizza ja. Veldig greit for sensitiv mage det!

Kjære vene, så mye snø det var ute! Måtte brøyte vekk med ytterdøra, bare for å komme oss ut. Men fikk da måkt unna sånn at jeg kommer meg frem med vogna om ikke annet. Dro en kjapp tur på butikken også, før vi dro videre til Nåløyet. Jeg er på jakt etter verdens fineste smykke jeg har sett i en blogg som er kjøpt der, men det var nok utsolgt... typisk. På vei ut av butikken havna vi midt i utrykning, det lå en stakkars mann i veien som tydeligvis ikke hadde det godt, og ambulansen kom og henta han. Utrolig spennende for Ida å se på nært hold! Tror det gikk bra med mannen, håper det i allefall...

Nå sover lillemann ute i vogna si, og Ida leker med Barbie. Jeg tar en hvil på sofaen, er vel ikke så lenge til det er full fart her igjen! [:)]

ORIGINAL: tutta80

hei og hå!
Long time no see, så jeg sier godt nytt år!!
HAr vært deilig med juleferie, har koblet litt ut, og det var godt. vi har feiret på østlandet,
og det var trivelig for store og små!

Håper alle har hatt en flott julefeiring!
Ikke lenge igjen nå Mcbaby og maiå..spennende!!!

Nei og eg glede meg så mye kjenne eg begynne å bli veldig utolmodig[:)]

I dag er det ti å siden Åstaulykken[&o] Min gode venninne skulle møte ei studievenninne på det toget, men rakk ikke toget. Venninnen hun skulle møte døde[&o][&o] Har det gått ti år siden dette allerede?

Jeg har trent spinning i kveld jeg. N sover og gubben jobber hjemmefra. Jeg skal minst mulig. Jobbings i morgen tidlig. Jeg skulker skolen for å tjene penger[:D]

suki: [&:] SÅ nærme husveggen og ja! [&o]

Ja, enn at det er 10 år siden Åsta-ulykken... [&o] tiden går fort, det er sikkert og visst.

Ida sover hos mine foreldre i kveld, hun hadde så lyst til det. Minstemann har vært godgutt i dag, og la seg uten problemer. Han er så herlig for tiden altså, babler masse (uforstående [8D]) og lærer noe nytt hver dag. Herlig alder dette! [:)]
Jeg venter på Cougar Town, og så blir det natta etterpå. Blir godt å sove kjenner jeg!

Hehe, hææææææi hørtes kjent ut! [8D][:D] Tobias er også veldig kosete. Han kan plutselig komme bort til meg, og bare stryke meg på armen eller gir meg en nuss, før han løper på tå videre på sin ferd.
Ettåringer er fantastiske! [:D]

Min treåring ble uenig med samboeren da han ikke fikk godis mens jeg var på trening, og fortalte samboeren i klare lag at da fikk ikke han bo med meg og Nicholas mer[:D] Hyggelig liten kar det de du......

Jeg har smurt matpakke til N, funnet frem klær for jobb, sløvet, koset med gubben, vasket tøy og brettet tøy, ja og hengt opp tøy. Nå e jeg klar for bingen merker jeg....tidlig på jobb i morgen.

Back
Topp