OH YEAH!!

M*

Forumet er livet
VIP
jeg sjekket skatten på nettet nå. jeg skal ha igjen 25 000 kroner jeg!!![:D][:D] Eirik får nok også litt igjen vil jeg tro[:)]

I alle dager...hvordan fikk du til det a?? [:D]

ORIGINAL: TwistedSister

I alle dager...hvordan fikk du til det a?? [:D]

Har lån[;)]

WOW [:)]
Grattis a!!! Heldiggrisen[:)]
Kos deg![;)]

Får tilbake jeg og, men samboern min må betale tilbake litt over 1000..hihihih[:)]
Første gang jeg har fått igjen myye mer enn han.. HAH!

åååå...så digg[:)]
Samboer får igjen 23 000 her og jeg nesten 7000...kommer godt med til bryllupet [:D]

Oi, så herlig. Har ikke fått vite noe ennå jeg, og er ikke hjemme, så har ikke tilgang på de kodene så får ikke sjekka på nettet heller.
Regner med at jeg får igjen litt, men tviler på at det blir så mye som deg, Monjen.
Hva skal du bruke pengene på da?

Heldiggris [;)]
Tenkte jeg skulle inn å sjekke nå.. Fant fram kodene og skulle logge inn.. Så husket jeg ikke koden min.. Sendte forespørsel om sånn nytt midlertidig passord for å få logget inn. MEN har byttet mobilnr og passordet blir jo sendt til det gamle som er registrert [:@] Og "kundeservice" er stengt for dagen.. Sendte mail så får vi se om jeg må vente lenge på svar [:@]

jeg fikk igenn 4195kr. kjempe fornøyd m det..

Jeg får igjen 13000!! Juhu!!! KOmmer godt med hvis vi skal flytte! (Har leiligheten ute for salg først, visning i helga... Spennende!!)

Såå heldig dere er vennen!![:D] *misunnelig*[:)]

Back
Topp