Oh yeah!!! ;)

• Trådstarter Trådstarter EJ
  • Opprettet Opprettet

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Du veit du er blitt mamma når du SJØLV må vaska badet og bytta kle etter eit mislykka bleieskift! Me snakkar sprutbæsj MED ein kraftig promp som fungerte som trykkluft, og ein er ikkje ferdig før blæra er sikkelig tømt!
Det vart Arin's første bad i dag ;) Kenneth skal vera glad han var hjå dyrlegen med Rulle for vaksinering og kom heim i det eg avslutta heile sirkuset....

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Høres kjent ut ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hehe! Kjenner meg igjen der. Bytta bleien 10 sek for tidlig igår.. Hehe snakk om å bæsj med trykk! En halvmeter utover i en stråle! ;)

Mh

• Liker
Reactions: EJ
Hehe! Kjenner meg igjen der. Bytta bleien 10 sek for tidlig igår.. Hehe snakk om å bæsj med trykk! En halvmeter utover i en stråle! ;)

Mh
Opplevde noe av det samme idag. Snakk om en meter her...fra stellebordet, over gulvet og ned i badekaret!

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: BMC
Haha.. har ikke skjedd meg enda. Men mannen har blitt sprutet ned 2 ganger! :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ny dag, nye moglegheitar og ikkje minst: ny lærdom! Har lært meg og vera glad i brillene mine og lært meg at ein skinn sofa kanskje ikkje er så dum ide! Sitter med Arin på fanget og nyter det eg ser :) Han lagar nokon grimasar og det slår meg at den eine grimasen har eg sett før. Hjerna klare ikkje å jobbe fort nok og før eg veit ordet av det, står gulp spruten ut av junior! Midt i ansiktet!
Derfor er eg no glad i brillene mine som fungerar som beskyttelse, og derfor synes eg at ein skinn sofa ikkje er så dumt. Spesielt sia dette kan skje i igjen og da uten mitt ansikt som mottakar....
Etter neste måltid skal pappa få æren av og holda gutten sin ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Hahahaha
uff. Kjenner til den da. Junior her er gulpemester!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fikk en skikkelig dusj nedover ryggen her om dagen...... :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg blir bare spydd ned innimellom. Måtte vaske stoffsofaen til mamma, mine klær og snuppa sine klær før jeg måtte ta med meg jenta i dusjen. Heldigvis har jeg badesjal jeg kan ha henne i. Hehe! Mamma fikk en overraskelse da hun satt med henne på fanget. Hun var litt sår i rompa, så hun skulle bare få lufta den litt før hun fikk på ny bleie. Da hører jeg vesla lager en liten klynkelyd og krøker seg litt sammen. Før jeg fikk sagt ifra til mamma hadde Mai-Eline bæsja ned bestemora si. Det var bæsj fra mellom puppene hennes og hele veien ned til knærne. Heldigvis hadde mamma på seg en kjole som hun ikke var så veldig glad i. Hehe! Nå tuller vi Mai-Eline inn i en håndduk når hun skal lufte rompa litt. Hehe!

Back
Topp