oh shit! begynne d?

airam

Flørter med forumet
oh shit! det var det som glapp ut av munnen min for 13  minutter siden da eg kjente noke som eg lure på va en ri? va heilt nede i magen, en sviaktig stramming el kors eg nå skal forklare det.. pulsen hamra og eg reiste meg opp å gikk litt, men det forsatte i 10-15 sekunder...eller noke sånt før det plutselig forsvant igjen.  Viss dette var en ri, kor lang tid pleier det sånn sirkus å gå mellom kver i  begynnelsen?
..Er vell  "fare for" at det ikkje  blir noke meir heller? at eg kan ha sånne maserier uten at det skjer noke?
Men fy søren kor adrnalin eg fekk...nå begynne eg virkelig å glede/GRUE meg...

XCRAZYX, visst skal vi gå i 17 mai-tog med baby og barnevogn[:D][:D][:D]

kanskje vi må begynne med å be til høyere makter...(samme termindato)

åhhh...ja det vil jeg oxo...føde 4 mai...nå kjenner jeg at jeg blir litt provosert...hvordan skal jeg få til det da???

Unnskyld...føler at jeg har kuppet tråden din litt, men håper jaggu du er i gang du oxo airam...når er terminen din??skal du være med å gå i 17 mai tog med barnevogn???

går greit d:)   var nok falsk alarm ja...   ikkje kjent noke etterpå..
terminen er 10 mai.
tok keisersnitt sist gang, og har faktisk hørt at da går du gjerne litt over tiden om du skal ha "normal" fødsel neste gang...  så føler liksom at det ikkje kommer til å skje før termin ..

Joda du skal ha snart du oxo:)
følge oss andre i rekken og i og med at du har termin først er det egentlig du som skal få føde først[:D]

Vil og trille på 17 mai...
Mannen min har drømt at vi får en sønn den 6 mai kl 15,30
ÅÅÅÅ gud eg håpe han e sanndrømt..hehe
Fikk dattera mi 3 uker før tida og så gjerne det ligger noe i det
"håpe håpe"

Back
Topp