Oh, no...

Sicily

Forumet er livet
Jeg ble aldri helt bra av bekkenløsninga etter Knøtta.. Og nå kjente jeg det etter å ha sittet på en kjøkkenstol litt for lenge at nå er den virkelig på opptur.. Allerede, liksom.. Men merker det vel raskere nå når jeg har hatt det før og aldri ble helt bra.. 

ORIGINAL: Sjefsgaupa

Jeg ble aldri helt bra av bekkenløsninga etter Knøtta.. Og nå kjente jeg det etter å ha sittet på en kjøkkenstol litt for lenge at nå er den virkelig på opptur.. Allerede, liksom.. Men merker det vel raskere nå når jeg har hatt det før og aldri ble helt bra.. 

ja slik går det når du sitter  oppe hele natten og kjefter på meg hehe .

håper du blir bra snart da, har du hvert til lege og sjekket musklaturen ?
jeg hadde ala det samme men det kom tilbake en stund etter fødselen da. gikk lenge med d før jeg gikk til legen og da fikk jeg beskjed om at det var musklaturen i bekkenet og måte derfor til fysoterapaut og fra der måte jeg begynne og svømme noe som hjelper  veldig [:)]

ORIGINAL: Miss Nobody

ORIGINAL: Sjefsgaupa

ja slik går det når du sitter  oppe hele natten og kjefter på meg hehe .

håper du blir bra snart da, har du hvert til lege og sjekket musklaturen ?
jeg hadde ala det samme men det kom tilbake en stund etter fødselen da. gikk lenge med d før jeg gikk til legen og da fikk jeg beskjed om at det var musklaturen i bekkenet og måte derfor til fysoterapaut og fra der måte jeg begynne og svømme noe som hjelper  veldig [:)]

Jeg har ikke kjefta på deg. [;)]

Åhhh, det er ikke noe godt [&:] Fikk det selv da jeg var 13 uker på vei med Sebastian.. Var sykemeldt resten av svangerskapet.. Og det er ganske vondt.. Håper du blir litt bedre etterhvert.. [:)] Jeg ble bra da hodet festet seg [:D]

å først nå såg jeg at du er gravid [:D] trodde det var smerter etter svangerskap bare hehe [8D]

Back
Topp