Jeg tror søren meg den møkkamensen er på vei tilbake!
Skal ikke liksom fullamming være "medisin" mot sånt svineri?
To uker fri, ja.. flott, det!
Skal ikke liksom fullamming være "medisin" mot sånt svineri?
To uker fri, ja.. flott, det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er gravid, du;-) HihiEr ikke murringer her, men spotting. Satser på at det blir med det, ser helst at den holder seg unna i mange måneder til.![]()
Ikke søren! Skakke ha noe stor mage igjen allerede, er jo nettopp kvitt den!Du er gravid, du;-) Hihi![]()
HihiIkke søren! Skakke ha noe stor mage igjen allerede, er jo nettopp kvitt den!![]()
Hah, luring! Hadde det flytta inn nytt inni her nå hadde jeg gått og gravd meg ned. Tenk så fælt dette her bikiniprosjektet hadde vært etter en runde til nå.HihiNei nå skal magen helt bort!;-) Bare det første jeg tenker når jeg hører ordet spotting;-) Måtte spille på det;-)
Huff.. Nei, det vil jeg ikke tenke på;-)Hah, luring! Hadde det flytta inn nytt inni her nå hadde jeg gått og gravd meg ned. Tenk så fælt dette her bikiniprosjektet hadde vært etter en runde til nå.![]()
Nei, det er nok lurt. Fikk stygge bilder i hodet. *grøsser*Huff.. Nei, det vil jeg ikke tenke på;-)
Den burde jo ha løsna for lengst..? småblødde jo i nesten 8 uker..Sniker, tror det er vanelig og småblø litt etter renselsen, da skorpa etter der morkaka lå løsner![]()
Jo den burde kanskje det.. Tenkte ikke på at dere fikk for en stund sidenDen burde jo ha løsna for lengst..? småblødde jo i nesten 8 uker..
Er litt mer nå, så vi får se. Typisk min flaks om den skulle komme tilbake allerede..
:-( Så dumt!!Det var mensen. Æsj, er litt snurt nå.![]()