oh no...syk storebror

Takk alle sammen.
Han hadde tatt på seg nattbleien selv i kveld, og jeg glemte å sjekke at alt var rett.
Det kan det ikke ha vært, for det var vått i senga, men bleia var tørr :p
Stakkaren ble så lei seg da kaptein sabeltann sengetøyet han fikk i helgen måtte på vask.
Men, da fikk han litt ekstra medisin og vi fikk sjekket feberen som ikke var blitt høyere!
Håper han sover godt i natt og er bedre i morgen =)

Så bra feberen ikke var steget:) håper han sover godt i natt og du i bedre form i morgen:) Emmeth er helt tett og satte igang og hylgråte. Så har lagt meg i senga og han ligger sammen m meg:)

Så bra feberen ikke var steget:) håper han sover godt i natt og du i bedre form i morgen:) Emmeth er helt tett og satte igang og hylgråte. Så har lagt meg i senga og han ligger sammen m meg:)
Uffda, roet han seg da?
Lillebror har ligget klint til meg i to netter :-p
Nå la jeg meg på mannens side av sengen, kanskje han ikke lukter meg så fort da :-p

Uffda, roet han seg da?
Lillebror har ligget klint til meg i to netter :-p
Nå la jeg meg på mannens side av sengen, kanskje han ikke lukter meg så fort da :-p

Roer seg m en gang han får puppen, heldigvis. Og ligger nå helt inntil meg og puster tungt! Han har bare drukket 150 ml m MME fra idag tidlig kl halv 6. Så er litt bekymret for han:oops: har lite melk i puppa nå, siden han nekter og amme på dagen. Og har ikke tid til og pumpe! He he, lurt:) jeg pleier og og flytte på meg når han har sovnet;):p

Roer seg m en gang han får puppen, heldigvis. Og ligger nå helt inntil meg og puster tungt! Han har bare drukket 150 ml m MME fra idag tidlig kl halv 6. Så er litt bekymret for han:oops: har lite melk i puppa nå, siden han nekter og amme på dagen. Og har ikke tid til og pumpe! He he, lurt:) jeg pleier og og flytte på meg når han har sovnet;):p

Om du ikke har nok melk, så har du ikke det. Du har jobbet knallhardt og må ikke slite deg helt ut for å få ammet lenger :-)
Skjønner at du er bekymret, det var jeg for lillebror og. Men de tar fort igjen den tapte maten :)

T er bedre i dag, men fortsatt litt varm

Det var premien for å la meg stikke termometeret opp i rompa på han :p
Det er jammen meg lenge siden han har hatt feber! Han husker ikke at vi har tatt tempen før, og da var han så liten at det ikke var noen protester.
Han klager på vondt i magen og halsen. Jeg prøvde å lokke han til å ta stikkpille også, men det var det IKKE snakk om :p
Ikke så høy feber at jeg vil tvinge han heller. Skulle hatt flytende paracet. Eller, det smaker sikkert ekkelt...!
Sovna på sofaen han, enda han sov en time før i dag.
paracet finnes som smeltetabletter med banansmak ;) Legger de på tunga og så forsvinner de av seg selv! :)

paracet finnes som smeltetabletter med banansmak ;) Legger de på tunga og så forsvinner de av seg selv! :)

Jøss!
Men han er ekstremt var på smaker...
Får prøve det en gang :)

Jøss!
Men han er ekstremt var på smaker...
Får prøve det en gang :)
verdt et forsøk ;) ..eller så får du knuse 1/4 paracet og blande i syltetøy, banan e.l. Det gjorde mamma til med da jeg var liten og ikke ville ha "rompepinetablett" ;) :p

Om du ikke har nok melk, så har du ikke det. Du har jobbet knallhardt og må ikke slite deg helt ut for å få ammet lenger :)
Skjønner at du er bekymret, det var jeg for lillebror og. Men de tar fort igjen den tapte maten :)

T er bedre i dag, men fortsatt litt varm

Så godt og høre storebror er i bedre form:) Ingenting er bedre enn det:) Har han høy temp? Emmeth er blitt verre igjen synes jeg. Han sover VELDIG dårlig og puster tungt. I natt hørtes det ut som han slutta og puste, så måtte pirke til han for og se om han levde :oops: Og da våknet han heldigvis til...Så om han ikke er bedre til i morgen bestiller jeg time hos legen. Skal ta en ny tisseprøve av Mathea, tror hu fortsatt har UVI, så da bærer det muligens ned på legevakten med henne ikveld... Nei, men synes det er sååå koselig og amme, så leit om jeg ikke får ammet mer. Legger Emmeth til puppen før hvert flaskemåltid, han pupper 5 min på hver pupp ca, det er bedre enn ingenting. Så får jeg prøve og holde så lenge på melka som jeg kan:)

Så godt og høre storebror er i bedre form:) Ingenting er bedre enn det:) Har han høy temp? Emmeth er blitt verre igjen synes jeg. Han sover VELDIG dårlig og puster tungt. I natt hørtes det ut som han slutta og puste, så måtte pirke til han for og se om han levde :oops: Og da våknet han heldigvis til...Så om han ikke er bedre til i morgen bestiller jeg time hos legen. Skal ta en ny tisseprøve av Mathea, tror hu fortsatt har UVI, så da bærer det muligens ned på legevakten med henne ikveld... Nei, men synes det er sååå koselig og amme, så leit om jeg ikke får ammet mer. Legger Emmeth til puppen før hvert flaskemåltid, han pupper 5 min på hver pupp ca, det er bedre enn ingenting. Så får jeg prøve og holde så lenge på melka som jeg kan:)

Bruker ikke stort lenger tid han karen her heller altså, på å spise ;)
Nei T har ikke høy temp. Han hadde 38,5 og 38,7 i går ettermiddag og kveld. Og 38,1 i morges. Har ikke målt igjen, han er mye kvikkere :D Blir hjemmedag i morgen også, og så reiser vi jo på fredag, så han skal ikke i bhg før mandagen :D

Godt med en langhelg for han og bli frisk på:D Å nei, trodde de fleste ammet mye lenger enn det?! Sikkert store forskjeller på hvor lang tid de små bruker på og spise:) Så bra den ikke er mer enn litt over 38 grader:) Håper det holder seg sånn og fortsetter nedover!

Godt med en langhelg for han og bli frisk på:D Å nei, trodde de fleste ammet mye lenger enn det?! Sikkert store forskjeller på hvor lang tid de små bruker på og spise:) Så bra den ikke er mer enn litt over 38 grader:) Håper det holder seg sånn og fortsetter nedover!

Vel, han bruker ca 5 minutter i effektiv suging. Må legge til all tiden han bruker på å se rundt seg :p
Og så vil han som regel ha litt på andre siden også, men det tror jeg er mest for kos :P

Emmeth suger og spiser 5 min på hver pupp. Han viser selv han er ferdig ved og sov hodet bort fra puppen, skravle og smile:rolleyes:;) men 5 min er bedre enn ingenting:D Å ja, alt er spennende virker det som og veldig gøy og følge m på alt som skjer:D

Back
Topp