oh no...syk storebror

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Det var ikke rart han sovnet på sofaen, han har jo feber stakkar!
Han hadde nettopp fått ett lag ekstra ull under vinterdressen i barnehagen da han hadde frøset (noe han omtrent aldri gjør), så jeg burde jo tatt hintet da...
Han er våken igjen nå da, og spiser ostesmørbrødsenmiddag til barne-tv.
Må si det er dårlig timing å bli syk nå som jeg er alene, gitt :p
Men stakkars da!
Bankibordet; han er sjelden syk!!!!
Men han blir nok veldig tett, han har vondt i halsen. Så da blir det to barn som må ha astmainhalasjoner to ganger om dagen :o

huff, det hørtes ikke noe særlig ut. Og hvertfall ikke god timing å være alene med syk gutt og baby da :confused:
God bedring da! Får håpe han kommer seg fort. Du får ringe inn forsterkninger om det skulle trenges! ;)

Ja, det går nok fint.
"Heldigvis" er han jo litt slapp og setter stor pris på tid i sofaen og foran tv-en :p

Huff da, håper han blir bedre snart, ikke lett å være alene nå nei, håper alt går greit:-)

Huff da, håper han blir bedre snart, ikke lett å være alene nå nei, håper alt går greit:)

Ja da, det går greit.
Blir bare litt unntakstilstand ;)
Han har fått stelt seg nå og ligger på sofaen etter å ha fått 5 smurfegodterier som var igjen fra helgen. Pusset tenner i sofaen. Lillebror får ikke bade i kveld, men ligger i sofaen og leker :p
Så her sitter vi, alle tre :D

Ja da, det går greit.
Blir bare litt unntakstilstand ;)
Han har fått stelt seg nå og ligger på sofaen etter å ha fått 5 smurfegodterier som var igjen fra helgen. Pusset tenner i sofaen. Lillebror får ikke bade i kveld, men ligger i sofaen og leker :p
Så her sitter vi, alle tre :D

Høres jo koslig ut, sikkert stas å få litt kveldsgodt:-):p

Høres jo koslig ut, sikkert stas å få litt kveldsgodt:):p

Det var premien for å la meg stikke termometeret opp i rompa på han :p
Det er jammen meg lenge siden han har hatt feber! Han husker ikke at vi har tatt tempen før, og da var han så liten at det ikke var noen protester.
Han klager på vondt i magen og halsen. Jeg prøvde å lokke han til å ta stikkpille også, men det var det IKKE snakk om :P
Ikke så høy feber at jeg vil tvinge han heller. Skulle hatt flytende paracet. Eller, det smaker sikkert ekkelt...!
Sovna på sofaen han, enda han sov en time før i dag.

Det var premien for å la meg stikke termometeret opp i rompa på han :p
Det er jammen meg lenge siden han har hatt feber! Han husker ikke at vi har tatt tempen før, og da var han så liten at det ikke var noen protester.
Han klager på vondt i magen og halsen. Jeg prøvde å lokke han til å ta stikkpille også, men det var det IKKE snakk om :p
Ikke så høy feber at jeg vil tvinge han heller. Skulle hatt flytende paracet. Eller, det smaker sikkert ekkelt...!
Sovna på sofaen han, enda han sov en time før i dag.

Aldri smak det, men det kan hende det finnes med sitronsmak:-)
Husker jeg ikke likte stikkpiller selv i den alderen:p

Stakkars :( Ikke noe godt med feber og vondt i halsen. Og helt forferdelig og bli sååå tett:( God bedring til storebror:)

Stakkars :( Ikke noe godt med feber og vondt i halsen. Og helt forferdelig og bli sååå tett:( God bedring til storebror:)
Takk!
Han er ikke tett foreløpig, heldigvis (ogbankibordetigjen!), men vi passet ekstra på å ta godt med medisin ved stelling i dag. Det hjelper nok godt at han får den forebyggende hver dag nå.
Nå sover begge gutta!
Han hadde bare 38,7 i 19-tiden, men kjentes allerede mye varmere ut...

Takk!
Han er ikke tett foreløpig, heldigvis (ogbankibordetigjen!), men vi passet ekstra på å ta godt med medisin ved stelling i dag. Det hjelper nok godt at han får den forebyggende hver dag nå.
Nå sover begge gutta!
Han hadde bare 38,7 i 19-tiden, men kjentes allerede mye varmere ut...

Uff, håper feberen blir fort borte igjen.. Ja, like greit og gi han det forebyggende for er jaggu meg ikke godt og være så tett. Skikkelig ekkelt og skremmende! Godt de små sover:) Emmeth sov bare en hav time i stad og er nå våken igjen. Han er ikke i god form, håper den også blir bedre snart:)

Uff, håper feberen blir fort borte igjen.. Ja, like greit og gi han det forebyggende for er jaggu meg ikke godt og være så tett. Skikkelig ekkelt og skremmende! Godt de små sover:) Emmeth sov bare en hav time i stad og er nå våken igjen. Han er ikke i god form, håper den også blir bedre snart:)

Lillebror sov også en halvtime litt tidligere i kveld =)
Håper han blir bra snart Emmeth og da!

Han sovnet nå, heldigvis:):) Måtte han sove ei god stund nå;)

Uffa :( God bedring til T. Håpar han blir fort frisk igjen :)

Uff, god bedring til T!! Håper det går fort over! :) Hadde storebror her hjemme hele forrige uke, er mange syke nå altså.

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Uff, god bedring til T!! Håper det går fort over! :) Hadde storebror her hjemme hele forrige uke, er mange syke nå altså.

Ja, de sliter blant de ansatte i bhg også.
Da jeg leverte han i dag hørte vi noen hoste innenfor. Da sa han "A*** er her i dag, jeg hørte at hun hostet, det må være hun!",

Ja, de sliter blant de ansatte i bhg også.
Da jeg leverte han i dag hørte vi noen hoste innenfor. Da sa han "A*** er her i dag, jeg hørte at hun hostet, det må være hun!",
Ikkesant? Er jo ikke rart det er umulig å bryte smittekjeden noen ganger..

Ikke no kjekt med sykdom :( Masse god bedring til T! :)

Og god bedring til Emmeth også!

Back
Topp