Oh my så lat som det går an å bli

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Jeg har ikke lyst å gjøre noe som helst. Har sovet fra 1030-1230, og ligger enda i senga. Må egentlig opp, har MYE å gjøre. Studie, forberedelse til jobb i morgen, skrive klage på vedtak til nav. Må handle bursdagsgave til mannen, lage middag og kake. Hente ungen i barnehagen. Helst alt dette før kl.1600. Hjelpes... Og her ligger jeg da med null energi. I tillegg til at jeg er sliten vekker 2-åringen meg alt fra 2-10 ganger per natt. Må ta på han dyna før han roer seg.

Er det andre som føles seg tom for energi og tiltakslyst? Føler meg skikkelig lat... Er 11+0 i dag og håper virkelig at energien kommer tilbake snart....!

Jeg har ikke lyst å gjøre noe som helst. Har sovet fra 1030-1230, og ligger enda i senga. Må egentlig opp, har MYE å gjøre. Studie, forberedelse til jobb i morgen, skrive klage på vedtak til nav. Må handle bursdagsgave til mannen, lage middag og kake. Hente ungen i barnehagen. Helst alt dette før kl.1600. Hjelpes... Og her ligger jeg da med null energi. I tillegg til at jeg er sliten vekker 2-åringen meg alt fra 2-10 ganger per natt. Må ta på han dyna før han roer seg.

Er det andre som føles seg tom for energi og tiltakslyst? Føler meg skikkelig lat... Er 11+0 i dag og håper virkelig at energien kommer tilbake snart....!
Du er ikke alene... Har ikke lyst til noen ting! Bare ligge på sofaen og små sove.. :p

Null energi her også, men jeg karrer meg på jobb hver dag og kommer meg gjennom dagen på et vis...

Ligger i senga nå :P Kjørte mannen til flyplassen og holdt på å sovne på hjemturen :/ Skal sove litt før jeg henter jentungen i barnehagen. Blir middag hos "svigermormor" etterpå. :) skal overnatte der siden de må passe vesla imorgen tidlig mens jeg er på ul.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ligger i senga nå :P Kjørte mannen til flyplassen og holdt på å sovne på hjemturen :/ Skal sove litt før jeg henter jentungen i barnehagen. Blir middag hos "svigermormor" etterpå. :) skal overnatte der siden de må passe vesla imorgen tidlig mens jeg er på ul.

Såpass:p jeg skal kjøre langt på fredag, rundt 4 timer alene med guttungen. Gruer meg veldig, har ikke peiling på om det går... Lurer på hvordan man skal forklare til en 2 åring, mamma må bare sove i 15min. Håper han sovner halvveis så kan jeg og ta en powernap:D

Så deilig med servert middag!
Og masse lykke til på UL;)

Sniker fra mai, og jeg har det på samme måte! Er så sliten, mandag og tirsdag sov jeg 3-4 timer etter jobb. I dag har jeg fri, og har egentlig en del å gjøre, men er helt tom for krefter. Ligger på sofaen as we speak, og her blir jeg nok liggende en stund..

Har null energi her...vil bare sove hele tiden. Er 8uker 2 d. Har vært sykemeldt i 17 dager nå. Den går ut 19 sept. Tenkte jeg skulle prøve å begynne å jobbe igjen. Men må si jeg gruer meg litt siden jeg bare vil sove å ikke gjøre noen ting. Det som blir tøft er å gå ni timers dager av og til:( Skjønner ikke hvordan jeg skal klare det... Humøret er ikke på topp heller. Jeg er egentli ei gla sprudlende jente... Men nå for tiden er jeg potte sur å orker så vidt å smile en gang... Baaahhhhh..... Måtte bare få d ut...

Du er ikke alene om det.. Jeg har også en toåring i hus og all energi er borte.
Er ekstremt kvalm fra morgen til kveld, så jeg vet ikke om det er det som gjør det, men jeg kommer meg rett og slett ikke opp av sofaen.. Prøvde å være litt mer aktiv i helgen, men det straffet seg-var helt sengeliggende både igår og på mandag... Var uvel og sliten med nr.1 også, men ikke sånn som dette..

I forrige svangerskap presset jeg meg alt for mye. Nektet å sykemelde meg, selv om jeg ble rådet til det, så denne gang har jeg på forhånd lovet meg selv at jeg skal lytte til kroppen og tenke på meg selv og barnet... ☺️ Men den dårlige samvittigheten er jo selvfølgelig der..

Såpass:p jeg skal kjøre langt på fredag, rundt 4 timer alene med guttungen. Gruer meg veldig, har ikke peiling på om det går... Lurer på hvordan man skal forklare til en 2 åring, mamma må bare sove i 15min. Håper han sovner halvveis så kan jeg og ta en powernap:D

Så deilig med servert middag!
Og masse lykke til på UL;)

Hehe, akkurat den der har jeg fundert på også. :P Håper han sovner, da. :)

Tusen takk :D

Eg har ingen unga som kreve meg heime, men kjenner meg igjen med å vere giddalaus.. om husarbeid skal utførest må eg få "ånda" øve meg ☺ er 10 +4 :)

Så godt å høre at jeg ikke er alene! Er selvsagt ikke fint å høre at andre har det dårlig, men dere skjønner! Får litt mindre samvittighet kjenner jeg, når andre har det likt, da er det ikke bare oppi hodet mitt det sitter;)

Ja det er vel viktige å lykke til kroppen. Er vel en grunn til alt det greia vi skal gjennom...

Leste forresten en plass at når man er gravid trenger man 2-3 timer mer søvn per dag i første trimester. Da havner jeg på 11-12 timer med mine behagelige 9 fra før;D

Her mangler all energi. I tillegg er jeg kvalm av og på gjennom hele dagen nå:/ gleder meg til å få litt overskudd igjen :)

Back
Topp