Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I alle dager. .. la han kliss våken nå for kanskje 10 min siden. Og han har ikke laget en eneste lyd.. bare dillet litt for seg selv og sovnet. ... jeg er i sjokk!Hahah, fikk han det som han ville daKoselig med noen sånne kvelder også da
Nyte det mens vi kan, nå som de fortsatt er så små<3<3<3 Måtte han sove hele natta
![]()
Han får grøt rundt middagstider og har begynt med litt smaksprøver på andre ting på formiddagen også.Så flott at han finner roen selv!!Har du lagt om kostholdet hans eller?
Men så herlig at han roet segHan får grøt rundt middagstider og har begynt med litt smaksprøver på andre ting på formiddagen også.
Kan ikke klage på det neiMen så herlig at han roet seg![]()
Håper og tror det. Er jo lettere å sovne når man er mett og fornøyd.Aha..Hjalp det på med litt "tyngre" mat da kanskje?
I alle dager. .. la han kliss våken nå for kanskje 10 min siden. Og han har ikke laget en eneste lyd.. bare dillet litt for seg selv og sovnet. ... jeg er i sjokk!
DET hørtes ut som en drømmenatt ja!Så flink han ergikk natten bra? Emmeth la seg 19.30, våknet for flaske 1, sovnet igjen og våknet først igjen halv 6
vært en skikkelig drømmenatt her
![]()