Oh my god!!

Ida&Linn

Gift med forumet
Noen muslimske guttebarn blir omskjært hjemme på kjøkkenbenken!!! [:(][:(][:(]  Stakkers.. SKulle heller vært sånn at de fikk det gratis på sykehuset hvis ikke de har råd til det.. [&:]

så forferdelig[:(] stakkars barn sier nå jeg.....
ja helt enig, hvis foreldrene ikke har råd til å gjøre dette, burde de få det gratis

det skulle ha vært gratis ,men jeg Syntes hvis de ikke har råd til det så må de spare penger for å få gjort det på en ordentlig måte eller så får de la vær å gjøre det til de får gjort det på riktig måte for så viktig er det ikke assa og gjøre det[:'(]

Det er helt jævlig[:(]

Auuuuuch!!!

Grrr... jeg blir så forbanna når jeg ser sånt! Så på nyhetene for litt siden når de skar av kjønnsleppene til jentebarn. 4-5 menn som holdt ei jente på ca 7 år fast og den ene dytta en klut inn i munnen hennes for å dempe skrikene! Satan så vondt for den stakkars jenta.
Tårene trilla på meg. Å dette skjer faktisk HER ! Filma med skjult kamera.
Jenter skal ikke ha noe nytelse under samleie.. det er derfor.

uff herregud![:(][:(]

ORIGINAL: Lucky-Devil85

uff herregud![:(][:(]

ORIGINAL: mamma`n_til_thea

Grrr... jeg blir så forbanna når jeg ser sånt! Så på nyhetene for litt siden når de skar av kjønnsleppene til jentebarn. 4-5 menn som holdt ei jente på ca 7 år fast og den ene dytta en klut inn i munnen hennes for å dempe skrikene! Satan så vondt for den stakkars jenta.
Tårene trilla på meg. Å dette skjer faktisk HER ! Filma med skjult kamera.
Jenter skal ikke ha noe nytelse under samleie.. det er derfor.

Herergud så makabert!!  [:(][:(][:(][:(][:(][:@]

Back
Topp