Oh my god!!!

Tante Catti

Elsker forumet
MAI 2013
UNNSKYLD MEG, MEN AT DET GÅR ANN Å HA SÅNN FLAKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

På grunn av merkedager på barnas hus hadde de en konkurranse som gikk ut på at hvis du kjøpte et stokkeprodukt ble du med i trekning av produkter fra stokke til 20 000kr!! Jeg kjøpte et nydelig badehåndkle (som jeg fikk til 40% rabatt pga utstillingsmodell) og skrev med på listen! Kl halv 8 ringte en dame fra butikken og sa at JEG har VUNNET!!

Oi! hva skal jeg velge??? Hihi...skal iallefall ha stellebordet...og kanskje senga....og tripp trapp...og har enda mer penger igjen!!!!!!!!!!!!! godt jeg har ventet med vogn og stellebord...må i tenkeboksen [8D]

HELT svett jeg nå!!! Har bare vunnet noe en gang før og det var gavekort hos brødrene pedersen på 1500, da vi giftet oss!!!!!

her er bildet av herligheten som gjorde at jeg vant:

ORIGINAL: Vugge

Fy flate så bra!!! :)
Deilig med sånn flaks!! :)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!       !!!!

Erre muli!!!??? GRATTIS! (ikke misunnelig I DET HELE TATT[&:])

Ja ikke sant!! [:)]
Lurer på når noen skal ringe og si at det var en spøk!

ÅÅÅÅH snakker vi gullhår i stompen æ gett[8D]
Gratulerer MASSE[:D] ingentling som er bedre enn litt ekstra cash i disse tider, hvertfall ikke til bebbi stæsh[:D]

Heldiggrisen[:)]
Gratulerer[:D]

GRATULERE!!!!! Så bra at du ikke hadde kjøpt alt inn da!!!

Jeg vant ei stokke seng før jul og jeg trodde det ikke før jeg dro å henta den på reflex

Du er utrolig heldig!!! [:D]

Jeg kan i allefall anbefale senga og tripptrappstolen!
Sikler på stellebordet selv jeg... [;)]

ORIGINAL: Niniel

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!       !!!!

Erre muli!!!??? GRATTIS! (ikke misunnelig I DET HELE TATT[&:])

[:D] Gratulerer så masse din HELDIGGRIS!! noen av oss må jo ha litt flaks også ;)

WOW!! Gratulerer! Merker jeg ble kjeeempemisunnelig her [:)]
Elsker Stokke-tingene!

steike!!! grattis!!

ORIGINAL: Arielle

Gratulerer!!! Så fantastisk! Din heldiggris [;)]

ORIGINAL: Arielle

Gratulerer!!! Så fantastisk! Din heldiggris [;)]

[:)][:)]

Hurra!!! Og så stokke da!!!!
Skikkelig heldig :) :)

Må være herlig å bare kunne plukke det du vil ha :D

Takker!!

Gleder meg til å bare velge å vrake...
det må være sånn "de rike" har det [:D][8D] 

Neii nå ble jeg ikke sjalu hihi[:D] Gratulerer så utrolig mye[:D][:D] Det kommer nok godt med ja[:D]

Wow!

Næmmen, så bra!!!!! Gratulerer!!! [:)]

Back
Topp