Oh min stakkars mann

januarbarn

Mitt første barn
Januarhula 2014
Det var ikke en god start på dagen idag. Sov rimelig dårlig i natt, pluss noe hormon svingning. Jeg kjeftet mannen min huden full fordi han hadde glemt å gjøre noe og jeg var lyn forbanna at han kunne være så uansvarlig....:confused: Slik holdt jeg på i sikkert fem minutter (kanskje mer) uten at han ikke fikk sagt noe annet en unnskyld.
Etterpå følte jeg meg fullstendig utmattet og selvfølgelig dårlig gjort fra min side. Hvor kom all den sinne i fra? Jeg følte meg helt dårlig ovenfor min mann og beibisen, hvordan jeg hadde oppført meg. Og i dag av alle dager da det er den dagen faren hans døde for 4 år siden. Hvordan går det an å være så ubetenksom? Jeg blir helt matt og skuffa av meg selv. Og beibisen da, han måtte jo ha vært vettskremt stakkar... Jeg ble og er helt på gråten bare å tenke på det. Jeg sagt utallige ganger unnskyld til både mannen min og beibisen uten at jeg har fått mindre dårlig samvittighet av den grunn. Trudde det ikke var mulig å bli så forbanna av så lite:oops:

Vet ikke helt hva jeg vil med dette,
Kanskje det vil lette samvittigheten min litt?

Fra mobil enhet

Huff, hørtes ikke så koselig ut! Men det er jo ikke alltid så lett å kontrollere disse hormonene! Pluss at disse mannfolka lever jo sitt eget liv til tider..!! Kjøp en bukett med roser eller kort i morgen, han forstår nok at du ikke mente noe med det!

Jeg vil jo bare si at det er hyggelig du husker datoen ved svigermoren din sin bortgang! Jeg mistet moren min for litt siden og mannen min er ikke alltid så forståelig for at det påvirker meg og hvordan jeg reagerer. Så det er nok en trøst for han at du er der for han❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja jeg håper ikke det skjer igjen, var ikke spesielt hyggelig.
Jeg kjøpte en bukett og med røde roser;) i går etter jobb.
Trist å høre at moren din har gått bort. Klart det påvirker deg, hun vil alltid være med deg.
Fra mobil enhet

Forstår den. Jeg er ikke så sint, men sliter noe ekstremt med samvittigheten. Hvordan reagerte han på blomstene? :)

Blomstene var en suksess, men han sa da at det var heller jeg som skulle ha hatt de:)
De står fint på bordet nå til skue for oss begge.
Idag har jeg hatt det kjempe flott.

Fra mobil enhet

Back
Topp