oh merkelige greier

Citrine

Forumet er livet
Augustlykke 2015
våknet opp nå kvart over 5 , en rie... hadd 7 slike tak siste timen.
kjenner tydelig at det, er det med ikke særlig vonde nå[:)] sikkert bare modnings/mas-rier som er her.
men det merkelige er at for nøyaktig 9 år siden fikk jeg også rier[:D] hihih
er termindatoen til min første sønn i dag!!!
regner ikke akkurat me noe fødsel di nermeste dagene, men syns det var litt artig tilfeldighet at det har startet på samme dato som for 9 år siden[:)]..så lenge jeg slipper  å gå 10 dager til og samtlige 4 dager med rier så hehe.

spennende!![:D]

takk:) får samle opp litt fødestøv fra deg etterpå ;D lykke til i allefall[:D][:D]

så spennende da:) håper det ikke tar så lang tid som sist da:)

nei håper det blir samm type fødselsgang som med snuppa mi, fort og brutalt nesten [:)] var ute 2timer og 15 min etter vannet gikk og rien startet skikkelig.
gikk med masrier slike som dette dagen før..så man vet jo aldri[:)]

Kult[:D]

lykke til om noe skulle skje[:)]

Lykke til om noe mer skjer i løpet av dagen.. Det skjer jo iallefall no [:)][:D]
Sender fødestøv din vei...

Spennende da - kan jo være at det skjer noe [:D]
Lykke til!

Hehehe, ja du vet hva planen er,så du får knipe igjen litt til![:D][;)]
Gleder meg masse til å se lille prinsen din når han kommer![:)]

hehe ja skjer det noe..så har du plutselig litt dårlig tid hehe[:)]
får se om det tar seg opp etterhvert, har bare hver halvtime nå så..muli stormodning på gang her[:D]

ORIGINAL: Lindus82

Spennende da - kan jo være at det skjer noe [:D]
Lykke til!

Wow, så morro! Håper det går over til skikkelige saker da [;)] Uansett så er det godt for noe tenker jeg. (Har gått sånn i 5 dager nå,[&:] mye vondter hver dag)

Skal heie på deg!!!!

ORIGINAL: Everglot

Wow, så morro! Håper det går over til skikkelige saker da [;)] Uansett så er det godt for noe tenker jeg. (Har gått sånn i 5 dager nå,[&:] mye vondter hver dag)

Skal heie på deg!!!!

takk, ja har erfaring om laaaaang tid med vonter før det braker laus.. får krysse fingrene for at det blir slik som sist. en hel dag med tullrier og så tok det seg kraftig opp fra 23 på kvelden, halv tre gikk vannet og litt over to timer etterpå va snuppa mi ute..[:D]
er vel bare å håpe her da[:D]

Back
Topp