Oh lord !!

spispilladisjøl

Gift med forumet
Jeg våknet i dag tidlig med superduper
MELKESPRENG[8|][8D][:D]
fordi Jennie i natt sov 7 timer i strekk !!! :)

.. Det gjorde hun her om dagen også, er jo helt herlig, bortsett av at jeg våkner før henne av at puppene kjennes ut som en sekk hardpakka med grus! Hjelpes!![8|] Luxusproblem.. (håndmelket ut 70 ml, og alikvell var den hard)

Hvor lenge sover babyene deres i strekk ?

Max 3,5 time [>:]

Gleder meg stort til han sover litt lenger i strekk! Men jeg skal ikke klage.. Han sover døgnet rundt, og er nesten bare våken når han skal ha mat [:)]

Nærmere 4 timer er max [>:]

Men men.. Han våkner på natta, da er det bare å slenge han på puppen, suger i 5-10min så sover begge igjen [;)][:)]

ORIGINAL: FlaksiMummy

Max 3,5 time [>:]

Gleder meg stort til han sover litt lenger i strekk! Men jeg skal ikke klage.. Han sover døgnet rundt, og er nesten bare våken når han skal ha mat [:)]

[:)]

Sover fra 22 til 04.30[:D]

Og ja, jeg kjenner til det puppeproblemet[;)]

Telma sover 7 - 7,5 timer i strekk hver natt. Og nå har puppene tilpasset seg, så våkner ikke med masse spreng lenger :)

i natt sov han fra 19.30-5.15. skikkelig deilig!!! fikk da mat, også sov han videre til vi vekket han[:)]

Så herlig [:D][:)] Her sover snuppa max 3,5 time sammenhengende på natta! Hadde vært veldig deilig med litt lenger, men det kommer seg vel [;)]

Her satte lillegutt ny rekord i natt, med 8 timers søvn uten matpause... veldig deilig! sov fra 12-8, og sovnet igjen etter måltidet klokka 8 fram til 11... så her har vi en gutt med godt sovehjerte[:)] Og som er like glad i å ligge på morgenen som mammaen sin! Har i alle fall en kjempe blid og uthvilt gutt i dag!

Tror det lengste hun har sovet i ett strekk var rundt 4 timer. Og det var på ettermiddag/kveld tror jeg. Hun har hatt lengre soveperioder på dag enn natt enda tror jeg. På natt tror jeg max det har vært 3 timer. Men det er nå mye bedre enn de to første ukene, for da følte jeg at ting gikk i ett på nettene he he :)

Det varierer veldig. Men alt fra 5 til 8 timer. Sovne 9 igår og sov til 3, fikk mat. Sovne igjen halv 4 og sov til halv 9[:D]

5-6 timer sover han på natta. Men er kjempefornøyd med det [:)][:)]. får amme om natten så det er jo bare luksus (har han i sengen med meg).

karoline får ikke sove lenger enn max 4 timer mellom hver gang pga hun må ha mat men hun våkner selv etter ca 3..[:)]

De siste tre nettene har hun sovet åtte-ni timer på natta. Tolv til åtte i natt.
Håper det fortsetter slik [:D]

ca 5-6 timer. men hun har hatt litt økedøgn i det siste så blir litt oftere

Her spiser hun ca. hver 3 time på dagen. På natten kan det gå 4-5 timer i mellom.Varierer litt.

Fredrik sover ca 8 timer hver natt
nå i helga sov han 9 timer [:)]

Her varierer det fra 6-1 time om gangen, hun får da mat men sliter med å få henne til å såve igjen [&:]

Back
Topp