Oh Holy luft !

OverLykkelig <3

*Knøtte i magen*
Desemberglede 2015
Flere som er meget plaget med luft i magen? :O

Fiser heeeele dagen lang!! Tar aldri slutt.. Stakkars samboern :-P
Jeg er sikkert skikkelig attraktiv om dagen ;)

Her og føler meg skikkelig ekkelt :p det værste er jo at det ikke går Ann og holde prompen igjen , den bare kommer :p.

Oh yes! Hele dagen lang :p Hehe. Føler meg som en prompepute.

Her og føler meg skikkelig ekkelt :p det værste er jo at det ikke går Ann og holde prompen igjen , den bare kommer :p.

Hehe.. Samme her, de sniker seg ut :-P
Men verst er lukten, er som å bli stengt inn i kloakken når jeg slipper en.. Brekker meg til tider av meg selv, da luktesansen er på topp! :-P

Haha ja fy søren de lukter til tider , skylder på at jeg promper for to å ikke får kommet på do :P :D

Haha ja fy søren de lukter til tider , skylder på at jeg promper for to å ikke får kommet på do :P :D

Haha.. Ja, er greit å ha noe å skylde på! :-D prøvde og holde meg til jeg kom meg ut på eget rom til å begynne med, men nå får jeg sååå vondt i magen om jeg gjør det..

Haha.. Ja, er greit å ha noe å skylde på! :-D prøvde og holde meg til jeg kom meg ut på eget rom til å begynne med, men nå får jeg sååå vondt i magen om jeg gjør det..
Sammme her , er helt grusomt vondt , må bare få det ut :p da får heller sambo bare synes jeg er ekkel, har jo ikke akkurat kontroll på det selv :p

Ja, lufta må bare ut! Hadde skikkelig luftsmerter i natt siden jeg var på restaurant i går og måtte holde lufta inne, aaaau!

Har bare mye luft en sjelden gang i blandt :-P Alt for ofte i følge sambo, men merker selv at det er mindre denne gang :-P
Men fy så vondt der er :-o

på kveldene skulle en tro jeg var høygravid. Er så oppblåst og luftig i magen at kjæresten spurte forleden om jeg skulle få firlinger :p

Er ikke behagelig nei!! :-/
Flere som får struttmage pga all lufta? Har skikkelig ballong jeg :p

Blir ganske masse luft så ligger å presser:angelic:, blir en del større bare i løpet av de timene jeg er på jobb så tenker av og til så er de ikke lett å holde de hemmelig til uke 12 men:smiley-ashamed008. Har jo bare 16 dager på jobb igjenn før mnd er ovet:happy112

Back
Topp