Oh Herlega Kaffe :):)

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Endelig! Så og si på dagen 12 uker, fikk jeg lyst på kaffe igjen
det var flaks, for nå begynte jeg å bli lei av te..

hehe, ikke drikk for mye da ;) 
Jeg klarer det rett og slett ikke, akkurat som sist. 
Brekker meg av lukta, og jeg ELSKER jo egentlig kaffe..
Jaja..

Fru H skrev:
Jaja..

Det er sånn jeg har vært frem til nå og, og for bare noen dager siden tenkte jeg at jeg sannsynligvis aldri kommer til å like det igjen... der tok jeg feil :)

Nei, begrenser meg nok til 2, maks 3 kopper om dagen.orker ikke en koffein-høy unge i september  hehe.

Nice, her går det i te :)

Jeg fikk egentlig aldri helt smaken på det igjen jeg, sist jeg gikk gravid. Det skjedde isåfall veldig gradvis, men det hang igjen lenge etter graviditeten =)

Jeg savner kaffi noe så infernalsk.. :S 
Meeen klarer rett og slett ikke smaken for tida..Går nesten konstant med hodepine pga koffein mangelen.. Drikker en kopp te for dagen da, begrenser meg til en, ellers så blir det å sitte på do konstant..

Håper jeg snart orker å drikke kaffi igjen...

Kos deg! 

Jeg elsker vanligvis kaffe, men klarer hverken lukta eller tanken på en kopp nå.. :P

Ikke drukket særlig kaffe jeg heller, siden jeg ble gravid. Men savner det ikke heller, selv om jeg er en skikkelig kaffekjerring på mitt verste. Nå har jeg fått smaken på earl grey te med melk og søtning - nam!

Fru H skrev:
Jaja..

signerer denne

Hehe, sånn var jeg og. Kaffe lysten forsvant omtrent på dagen da jeg ble gravid. Bare tanken fikk meg til å grøsse emoticon  Å jeg er kaffe kjerring altså! fikk jeg ikke en kopp innen en halvtimme etter at jeg hadde stått opp, blei jeg rett og slett folkevond!
Men da dette strålende været kom forrige uke, kom kaffe lysta tilbake og. Man kan jo ikke sitte i solveggen uten en god kopp kaffe! emoticon

Back
Topp