Oh du herlige morgenkvalme!

Miniime

Flørter med forumet
Jeg har to siste dagene slitt med kvalme, så ille at jeg må ligge på sofaen og se rett fram :p Leverte jenta mi i bhg nå og måtte holde meg hardt for å ikke spy... Blir spennende på senvakt i dag!!! Kan ikke huske kvalmen kom så tidlig sist... 5+3 i dag.

Off! Det er så ille med den kvalmen! Jeg har hatt tendenser til det bare, så misunner virkwlig ikke dere som er skikkelig skikkelig dårlige :/

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

:-/ Synes virkelig synd på dere som sliter så fælt! Jeg har bare en uggen følelse jeg...men kommer når som helst på dagen. Synes det er ille nok...

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Jeg er sykemeldt pga kvalmen allerede:( Hos meg er den i sjakk hvis jeg er rolig, men hvis jeg er ute eller på jobb så blir jeg veldig kvalm. Hos meg er det også verst på ettermiddag/kveld..

Den kvalmen er no drit. Får håpe den holder seg litt unna på kveldsvakta de :)
Har selv slitt med en evig halsbrann lignende følelse, og vært veldig fornøyd for å slippe skikkelig kvalme. Frem til i går... Måtte slutte å snakke med kunden et par minutter mens jeg klipte håret h*ns, for jeg var redd jeg sku spy hvis jeg åpnet kjeften. Haha! xD

Hater den kvalmen! Siste 2 dagene har jeg vært helt slått ut :(

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Huff føler med dere...gruer meg til min kommer. For regner med den kommer i uke 6/7 slik som sist. Men dey positive er da i det minste at man føler seg veldig gravid da;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp