Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har to siste dagene slitt med kvalme, så ille at jeg må ligge på sofaen og se rett fram Leverte jenta mi i bhg nå og måtte holde meg hardt for å ikke spy... Blir spennende på senvakt i dag!!! Kan ikke huske kvalmen kom så tidlig sist... 5+3 i dag.
Jeg er sykemeldt pga kvalmen allerede Hos meg er den i sjakk hvis jeg er rolig, men hvis jeg er ute eller på jobb så blir jeg veldig kvalm. Hos meg er det også verst på ettermiddag/kveld..
Den kvalmen er no drit. Får håpe den holder seg litt unna på kveldsvakta de
Har selv slitt med en evig halsbrann lignende følelse, og vært veldig fornøyd for å slippe skikkelig kvalme. Frem til i går... Måtte slutte å snakke med kunden et par minutter mens jeg klipte håret h*ns, for jeg var redd jeg sku spy hvis jeg åpnet kjeften. Haha! xD
Huff føler med dere...gruer meg til min kommer. For regner med den kommer i uke 6/7 slik som sist. Men dey positive er da i det minste at man føler seg veldig gravid da