også vært på Ul i dag

Monsoon

Elsker forumet
Hei

Har også vært på Ul i dag, begynte litt trått da det viste seg jeg egentlig skulle dit i morgen[8D] men heldigvis fikk vi komme inn likevel...
Lå der veldig lenge, jordmora fant først ikke aorta i hjertet eller noe, den lille var ikke så interessert i å samarbeide kan man si...[:D] men alt så bra ut heldigvis[:D]

Ble litt overrasket da hun sa vi ventet en Jente har jo hele tiden trodd det var en liten gutt[:)] Koselig uansett da[:D]

Andre gledelige nyheter er at jeg ikke har kastet opp på to dager, og har begynt å få matlysten tilbake[:D] Så nå begynner livet å bli godt å leve igjen[:)] 

Gratulerer så masse meg jente[:D] Er kjempekjekt å ha ei lita prinsesse i hus[:D] Så bra at formen også er på bedringsvei da. Lykke til videre[:)]

ORIGINAL: Mokkemor

Gratulerer så masse meg jente[:D] Er kjempekjekt å ha ei lita prinsesse i hus[:D] Så bra at formen også er på bedringsvei da. Lykke til videre[:)]

sign[:)]

gratulerer så masse med jenta[:D]

Jippi, enda ei jente til oktoberforumet!![:D][:D] Så bra at dere fikk komme inn likevel, og enda bedre at alt så bra ut! Gratulerer!!
Heia jentelaget!!

Så bra at alt stod bra til med den lille OG at du er på bedringens vei[:)]

ORIGINAL: kenguri

Jippi, enda ei jente til oktoberforumet!![:D][:D] Så bra at dere fikk komme inn likevel, og enda bedre at alt så bra ut! Gratulerer!!
Heia jentelaget!!

Grattis da [:)] Blir moro

Kjempe fint at alt stod bra til[:)] Godt å høre at du føler deg bedre også[:)][:)][:)] Jeg kaster også opp stort sett hver eneste dag, men nå bare om morgenen. Og det er jo til å leve med[:)]

Gratulerer med Prinsesse i magen[:)]

Back
Topp