Også ute fra UL

lattermild

Forelsket i forumet
Ahhh. Så deilig å ha sett at alt fortsatt var i orden. Det var ikke lenger noen tegn til blødningen fra månedsskiftet juni/juli, men morkaka lå ganske lavt på bakre vegg, så jordmora (er de jordmødre de som tar UL?) mente det kanskje var derfor det hadde blødd.

Så vidt hun kunne se var alt i orden med barnet (to armer og to ben [;)] ), men ut fra hodemålet var jeg "bare" 17 uker på vei, og hun klarte ikke å se hjertet så tydelig som hun gjerne ville, så vi får komme tilbake om tre uker så de får ta en bedre sjekk av det. I tillegg skal vi tilbake i uke 32 (tror jeg hun sa) for å sjekke at morkaka har beveget seg i riktig retning (altså opp og ikke ned).

Og terminen ble flyttet til 9. januar [:D] MYE bedre enn 1.!!

Lettet og lykkelig nå [:D]

Ja, føles veldig beroligende at de faktisk følger opp når det er noe de ikke får sjekket så bra som de skulle ønske 

ORIGINAL: bondekone

Så fint at du blir fulgt opp, føler seg mye sikrere da med en gang. Lykke til videre

signerer

ORIGINAL: Solvit

Så bra[:D] Lykke til videre!
Fikk du vite kjønnet? Eller vil du vente til fødsel?

Hun spurte ikke om vi ville vite og jeg spurte ikke. Mulig vi spør neste gang, men... Jeg har liksom ikke helt bestemt meg for om jeg vil vite eller ikke, jeg [8|]

Veldig digg å vite at alt er i orden!

Ja, det må være godt å vite at alt er i orden![:)] Gleder meg til ul i uke 18 jeg også!

Back
Topp