lattermild
Forelsket i forumet
Ahhh. Så deilig å ha sett at alt fortsatt var i orden. Det var ikke lenger noen tegn til blødningen fra månedsskiftet juni/juli, men morkaka lå ganske lavt på bakre vegg, så jordmora (er de jordmødre de som tar UL?) mente det kanskje var derfor det hadde blødd.
Så vidt hun kunne se var alt i orden med barnet (to armer og to ben [;)] ), men ut fra hodemålet var jeg "bare" 17 uker på vei, og hun klarte ikke å se hjertet så tydelig som hun gjerne ville, så vi får komme tilbake om tre uker så de får ta en bedre sjekk av det. I tillegg skal vi tilbake i uke 32 (tror jeg hun sa) for å sjekke at morkaka har beveget seg i riktig retning (altså opp og ikke ned).
Og terminen ble flyttet til 9. januar [:D] MYE bedre enn 1.!!
Lettet og lykkelig nå [:D]
Så vidt hun kunne se var alt i orden med barnet (to armer og to ben [;)] ), men ut fra hodemålet var jeg "bare" 17 uker på vei, og hun klarte ikke å se hjertet så tydelig som hun gjerne ville, så vi får komme tilbake om tre uker så de får ta en bedre sjekk av det. I tillegg skal vi tilbake i uke 32 (tror jeg hun sa) for å sjekke at morkaka har beveget seg i riktig retning (altså opp og ikke ned).
Og terminen ble flyttet til 9. januar [:D] MYE bedre enn 1.!!
Lettet og lykkelig nå [:D]