Også en takk

kate

Gift med forumet
til twiannen for all den informasjon hun har gitt bobbo for å lage topptrådene!

Du er en klok dame twinanne, vi trenger virkelig deg her inne[;)]

Helt enig

Kate takk skal du ha for gode ord, men må nok innrømme at det begynner å dette ut nå, det kommer jo nytt inn og med den graviditetshjernen min så får jeg skikkelig blackout innimellom, best å få det skrevet ned, før det forsvinner helt[8D]

Men det jeg liker å fortelle dere er ting som jeg hvet at ikke skader, derfor kommer aldri tips om hostesaft, diverse urter som kan skade, og soya tabletter fra meg, har lest at det ikke er bra også. For holde oss til det sunne og sikre her.......

ORIGINAL: t.t.h.

Helt enig

Takk skal du ha[8D]

ORIGINAL: twinanne

Kate takk skal du ha for gode ord, men må nok innrømme at det begynner å dette ut nå, det kommer jo nytt inn og med den graviditetshjernen min så får jeg skikkelig blackout innimellom, best å få det skrevet ned, før det forsvinner helt[8D]

Men det jeg liker å fortelle dere er ting som jeg hvet at ikke skader, derfor kommer aldri tips om hostesaft, diverse urter som kan skade, og soya tabletter fra meg, har lest at det ikke er bra også. For holde oss til det sunne og sikre her.......

Det er betryggende å vite vennen[:)]

ORIGINAL: kate

til twiannen for all den informasjon hun har gitt bobbo for å lage topptrådene!

Du er en klok dame twinanne, vi trenger virkelig deg her inne[;)]

Sign denne.
Tusen takk for hjelpen.  [:)]

Ja takk te deg og[:)][:)]

Henger meg på alle lovord om deg, Twinanne, du er et unikum[:D] Og en spesiell takk for tips om Bjørg i Porsgrunn (akupunktur). Kanskje var det det som gjorde utslaget for meg? Det var verdt forsøket iallefall[;)]

Takk skal dere ha jenter for alle godordene, hm...kanskje vi skal lage en liste med akupunktører og telefon nr og hvor de holder til, men det blir vel reklame så det er vel forbudt. Hm......hvor går grensen der?

Back
Topp