Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh, såå stas!!![]()
Gratulerer så mye!!
Da ble det gutt på oss begge
Da jente vår fikk vite at det var gutt sa hun med et smil "Åh! Okei. Jeg ønsket meg egentlig ei lillesøster, men det går fint!"
Hehe!
Ble termin den samme eller ble du flyttet noe?![]()
Gratulerer så mykje!
Her ønska faktisk begge storesøstrene på 8 & 10 seg lillebror (!!), og jammen blir det gutt. Berre litt rart for meg som trudde det vart jente
Hihi, ja, e litt rart med desse følelsane. Begynner å få litt gutteklær i hus, og kjenner eg venner meg litt og litt til tanken. Har no nokre veker igjen. Tenkjer storesøster hos deg kjem til å bli stolt når han kjem, og ho og får vendt seg til tanken Lykke til med guttemagen.Ingenting er jo bedre enn det ;D Synes det blir rart å få en gutt nå, siden jeg har vært jentemamma i 6 årMen det er jo bare å omstille seg
Var sikker på at dette var gutt nå, men sist var jeg overbevist om at storesøster var en gutt også! Var sjokkert da de sa det var jente, haha.
Hihi, ja, e litt rart med desse følelsane. Begynner å få litt gutteklær i hus, og kjenner eg venner meg litt og litt til tanken. Har no nokre veker igjen. Tenkjer storesøster hos deg kjem til å bli stolt når han kjem, og ho og får vendt seg til tanken Lykke til med guttemagen.