Og navnet ble...

lomittra

Glad i forumet
Rolf-Arne [:)] Da ble det pappas navn og sambos mellomnavn, så slipper vi å gruble mer på det [8D] Fælt òg, at vi ikke har klart å finne et navn vi liker spesielt godt til gullgutten vår [&:] Men Rolf-Arne får duge [8D]

Er du alvorlig nå? Ble litt usikker serru. Helt ok navn i mine ører. Regner med at du ville ha noen meninger?
Jeg har en nevø som heter Rolf, og han er bare vakker[:)]

så bra! godt å finne et navn man syns er greit! [:D]

Hehe, ja [:)] Om vi ikke ombestemmer oss før jeg får sendt inn skjemaet så... [8D] Luftet det fordi jeg spurte om forslag her for en tid siden, og da var det noen som ba meg oppdatere når vi hadde bestemt oss [:)] Helt ok er vel det jeg føler også, men det er faktisk ikke et eneste guttenavn som jeg liker spesielt godt som ikke er brukt av familien. Har STOR familie begge to, med flere søsken, tanter/onkler og en haug med søskenbarn. Så de fineste navnene er brukt opp [&:] Har jo ikke lyst til å kalle han det samme som noen andre i den nærmeste familien...

Hva skjedde med Rolf-Kristian da? Trodde det var kandidat nr 1 nemlig [;)]

Merkelig å kalle ungen sin et navn man ikke liker [8|] Kjenner bare én som heter Rolf-Arne, han ble kalt Roffa, og var akkurat som man ser for seg Roffa [8D] Men for all del, navnet skjemmer ingen [:)]

ORIGINAL: NovembergullIMagen

Hva skjedde med Rolf-Kristian da? Trodde det var kandidat nr 1 nemlig [;)]

Ja det var det, men det var så mange som sa at det var tungt og vanskelig å si, og at da kom bare ene navnet til å bli brukt [&:] Sikkert noe med dialekta her å gjøre! Og bare Rolf er liksom utelukket syns jeg [:)]

ORIGINAL: Lucienne

Merkelig å kalle ungen sin et navn man ikke liker [8|] Kjenner bare én som heter Rolf-Arne, han ble kalt Roffa, og var akkurat som man ser for seg Roffa [8D] Men for all del, navnet skjemmer ingen [:)]

Jeg syns jo ikke det er et stygt navn![:)]  Men det er andre navn jeg heller ville valgt om ikke noen i nærmeste familie hette det!

Back
Topp