Og med varmen......

Siste gravidolabuksa røk i dag. Trenger den egentlig litt til. 13 arbeidsdager igjen på jobb.
Kjenner litt på den frustrasjonen med å finne noe som passer. Har 43 stakkarslige dager igjen. Vil også unngå å kjøpe så mye til. Når jeg først er i permisjon kan jeg jo smelle til med joggebukser hver eneste dag, om jeg vil! (Og jeg vil!!). Lykke til med letingen etter klær og utstyr! ;)
H&M og Cubus har fått inn veldig mange myke stoffbukser med mønster eller ensfarget sorte. De er supergode, tynne og har en tykk strikk i livet. De er løse over rumpa og litt strammere nederst ved anklene. Jeg synes disse er veldig behagelige og har kjøpt to stk, en til 99,- og en til 149,-. Ikke all verdens dyrt det :) Nå er jo disse buksene veldig "casual" og passer kanskje ikke å ha på seg på alle typer jobber, men dersom du kan bruke slike i din jobb anbefaler jeg de :) Her er min favoritt om dagen: ImageUploadedByBV Forum1462828780.929105.jpg

H&M og Cubus har fått inn veldig mange myke stoffbukser med mønster eller ensfarget sorte. De er supergode, tynne og har en tykk strikk i livet. De er løse over rumpa og litt strammere nederst ved anklene. Jeg synes disse er veldig behagelige og har kjøpt to stk, en til 99,- og en til 149,-. Ikke all verdens dyrt det :) Nå er jo disse buksene veldig "casual" og passer kanskje ikke å ha på seg på alle typer jobber, men dersom du kan bruke slike i din jobb anbefaler jeg de :) Her er min favoritt om dagen: Vis vedlegget 176540
Dro innom Cubus nå i kveld, faktisk, og fant en med litt høy myk kant, løse bein, til 149! :) Veldig behagelig! Blir nok flere av de etterhvert! Gidder rett og slett ikke investere i flere olagravidbukser selv om jobben forventer at jeg er litt "fint" kledd. Jeg velger komfort fremfor pent. :P Og klager jobb, så skal de se jeg kan sykmelde meg ! :P Haha..

Dro innom Cubus nå i kveld, faktisk, og fant en med litt høy myk kant, løse bein, til 149! :) Veldig behagelig! Blir nok flere av de etterhvert! Gidder rett og slett ikke investere i flere olagravidbukser selv om jobben forventer at jeg er litt "fint" kledd. Jeg velger komfort fremfor pent. :P Og klager jobb, så skal de se jeg kan sykmelde meg ! :P Haha..
Så bra! :) nei, ingen vits å bruke mye penger på det når det er så liten tid igjen. Disse buksene ser jo "fine" ut med en fin overdel til og noen pene sko ;) det får de på jobben tåle når vi er høygravide! :) Jeg skal pakke med meg mine sånne bukser i fødebagen også, regner med at de er gode å bruke etter fødsel :)

Jobb pleier vel generelt å være litt fleksibel når det kommer til gravide og klær? Trodde hvertfall det! Skulle egentlig bare mangle! Er ikke bare bare å finne klær

Så bra! :) nei, ingen vits å bruke mye penger på det når det er så liten tid igjen. Disse buksene ser jo "fine" ut med en fin overdel til og noen pene sko ;) det får de på jobben tåle når vi er høygravide! :) Jeg skal pakke med meg mine sånne bukser i fødebagen også, regner med at de er gode å bruke etter fødsel :)

Nå var jeg kjempeheldig da! Samboern har vasket klær, tørket det og gjemt det. Han hadde tenkt til å brette det, slik at jeg slapp å gjøre det. Og jammen var det ikke en halvfin bukse der a gitt! :P Så nå har jeg en jeg kan bruke på jobb.. hahah! Tror klærne har vært "glemt" siden feb/mars! :)

Jobb pleier vel generelt å være litt fleksibel når det kommer til gravide og klær? Trodde hvertfall det! Skulle egentlig bare mangle! Er ikke bare bare å finne klær

De gjør vel kanskje det, men jeg liker å gå litt fint kledd. En passende bukse og en ok topp! :) Jobber jo som lærer og da føler jeg at det er en del av yrket så lenge jeg ikke underviser i gym! ;)

Elsker sol og sommer, men det gikk jo fra å være veldig kaldt til kjempevarmt. Så kjenner jeg har blitt slått ut. Skal bare være sånn imorgen på vestlandet så skal temperaturen gå ned igjen. Men merker jeg var lite forberedt på sommerklær i graviditeten :-P Ingen ødemer heldigvis.

Ja..har samme problem her. Har hovnet veldig opp siste uken og får ikke på meg skoene :p går rundt i klikk klakker og må sikkert bruke de på 17 mai også :p Veldig ubehagelig med så mye vann asså. Har så vondt i bekkenet også så jeg ser jo helt mongo ut :p

Ja..har samme problem her. Har hovnet veldig opp siste uken og får ikke på meg skoene :p går rundt i klikk klakker og må sikkert bruke de på 17 mai også :p Veldig ubehagelig med så mye vann asså. Har så vondt i bekkenet også så jeg ser jo helt mongo ut :p

Heldigvis ser du "bare" gravid ut. :p Har også litt vaggende gange, passer fint til mine elefant føtter. :D :D

Håper formen din ellers er bra. :)

Elsker sol og sommer, men det gikk jo fra å være veldig kaldt til kjempevarmt. Så kjenner jeg har blitt slått ut. Skal bare være sånn imorgen på vestlandet så skal temperaturen gå ned igjen. Men merker jeg var lite forberedt på sommerklær i graviditeten :-P Ingen ødemer heldigvis.

Lucky you. :) Men 38 dager igjen, så skal holde ut. :p
Deilig med sol og sommer! Blitt så grønt og fint. :)

Lucky you. :) Men 38 dager igjen, så skal holde ut. :p
Deilig med sol og sommer! Blitt så grønt og fint. :)
Er utrolig herlig med alle de flotte blomstrene som spretter ut rundt om kring :-D Blir jo glad av det :-) Håper det blir bedre med ødemene. Tempraturene går vel ned igjen om noen dager :-)

Forrige gang gikk jeg gravid i Tyrkia i juni, juli og august så, det går greit for meg!

Her er det meldt skikkelig tordenvær på torsdag, og til en forandring så gleder jeg meg til uværet kommer. Normalt er jeg skikkelig redd for det, men merker at det nå skal bli godt å rense opp litt. Blir så trykkende luft av all varmen:p

Kom ødemer i bena og fingre. Utrolig deilig med sol og sommer, men varmen tar på en tung og høygravid kropp. Grave frem sandaler og finne noe sommertøy som kan passe. Frister lite å kjøpe nytt når det "bare" er 39 dager igjen. :) Kjenner man begynner å bli litt lei. :(

Flere som er litt frustrerte idag?
Ja har merket dette. Men i dag var jeg i svømmehallen og er mye bedre enn på lenge. Mindre stiv i fingre og føtter :-) vet ikke om det har en sammenheng men merker i alle fall stor forskjell :-)

Ja har merket dette. Men i dag var jeg i svømmehallen og er mye bedre enn på lenge. Mindre stiv i fingre og føtter :-) vet ikke om det har en sammenheng men merker i alle fall stor forskjell :-)

Tatt litt fotbad i kaldt vann, har fortsatt veldig ødemer i bena, men bedre i fingrene. :)

Skal til jm i morgen, snakke litt med henne da. :)

Her er det meldt skikkelig tordenvær på torsdag, og til en forandring så gleder jeg meg til uværet kommer. Normalt er jeg skikkelig redd for det, men merker at det nå skal bli godt å rense opp litt. Blir så trykkende luft av all varmen:p

Deilig med opprenskende vær. Ganske så godt og varmt, selv på natten. :)
Kos deg inne, tordenvær er ikke farlig, bare bråker. :p
Håper det blir mindre trykkende. :)

Jordmødrene her har gravidbading med oss, og de sier at trening i vann hjelper mot hovne bein og generelt vann i kroppen. ☺️

Back
Topp