Og med varmen......

Cilie09

Flørter med forumet
Kom ødemer i bena og fingre. Utrolig deilig med sol og sommer, men varmen tar på en tung og høygravid kropp. Grave frem sandaler og finne noe sommertøy som kan passe. Frister lite å kjøpe nytt når det "bare" er 39 dager igjen. :) Kjenner man begynner å bli litt lei. :(

Flere som er litt frustrerte idag?

6 grader og overskyet. Kan ikke si varmen plager meg akkurat :p

Enig med at det er ekstra tungt i varmen, men heller det enn regn og kulde! Is, hageslange og skygge <3 Evt et kaldt fotbad, så kan man nyte solen mens den er her :-D

Enig med deg der. Deilig med sommer. :)
Kan bli fotbad litt senere i dag. Sitter inne i skyggen, skal til fysio senere. :p

Kom ødemer i bena og fingre. Utrolig deilig med sol og sommer, men varmen tar på en tung og høygravid kropp. Grave frem sandaler og finne noe sommertøy som kan passe. Frister lite å kjøpe nytt når det "bare" er 39 dager igjen. :) Kjenner man begynner å bli litt lei. :(

Flere som er litt frustrerte idag?
Siste gravidolabuksa røk i dag. Trenger den egentlig litt til. 13 arbeidsdager igjen på jobb.
Kjenner litt på den frustrasjonen med å finne noe som passer. Har 43 stakkarslige dager igjen. Vil også unngå å kjøpe så mye til. Når jeg først er i permisjon kan jeg jo smelle til med joggebukser hver eneste dag, om jeg vil! (Og jeg vil!!). Lykke til med letingen etter klær og utstyr! ;)

Siste gravidolabuksa røk i dag. Trenger den egentlig litt til. 13 arbeidsdager igjen på jobb.
Kjenner litt på den frustrasjonen med å finne noe som passer. Har 43 stakkarslige dager igjen. Vil også unngå å kjøpe så mye til. Når jeg først er i permisjon kan jeg jo smelle til med joggebukser hver eneste dag, om jeg vil! (Og jeg vil!!). Lykke til med letingen etter klær og utstyr! ;)

Gidder heller ikke kjøpe noe mer gravidklær. Bruker vanlig klær med strikk i livet. :) Overlever å bruke det samme frem til poden er født. :)
Joggebukser er det beste plagget!

Kos deg de siste dagene før permisjon. :) Og varmen :D

Varmen tar knekken på meg :p

Hett ja! Er det derfor ødemene kom i dag? Aargh! Utgjort.

Varmen kom i helgen, men merker at
anklene, føtter og hender er ikke ved
sin normale str. Stivt og hovent. :(
Tenker nok at det er varmen sin skyld.

Er meldt kaldere igjen mot helgen...Håpe jeg får på meg skoene mine igjen da. :p

image.jpeg Ødemer så det holder her og :p

Liker å bruke romslige klær utenom og jeg så en del av klærne har passet hele tiden. Værste har vært bukser faktisk, kjøpt fire gravidbukser, men veksler mest på to av dem :P Kjenner varmen tar litt knekken på meg også! Har ikke fått ødemer i beina, men fingrene :( Max ubehagelig...

Liker å bruke romslige klær utenom og jeg så en del av klærne har passet hele tiden. Værste har vært bukser faktisk, kjøpt fire gravidbukser, men veksler mest på to av dem :P Kjenner varmen tar litt knekken på meg også! Har ikke fått ødemer i beina, men fingrene :( Max ubehagelig...

Er stort sett bare bukser jeg har kjøpt også. Liker å ha litt romslige gensere. ;)
Fingrene blir litt stive, litt ubehagelig...Sliter mest med føttene. Høyre er "sprengt"....Huden føles for liten ut...
VELDIG glad jeg ikke skal gå gravid hele sommeren. :)

Er stort sett bare bukser jeg har kjøpt også. Liker å ha litt romslige gensere. ;)
Fingrene blir litt stive, litt ubehagelig...Sliter mest med føttene. Høyre er "sprengt"....Huden føles for liten ut...
VELDIG glad jeg ikke skal gå gravid hele sommeren. :)

Oi, hørtes ikke godt ut! Litt glad for at jeg, foreløpig, har sluppet "unna" ødemer i føttene ! Håper det bedrer seg for deg!!
Skriver under på det!! Termin mot slutten av juni og synes det er lenge nok! Synes synd på dem som skal gå til august/september...

Back
Topp