Og med dette..

Kranglefanten

Forumet er livet
"takker" jeg for meg[:)]

Jeg kommer ikke til å slette meg, men jeg bruker mindre og mindre tid her inne..så ville bare si noen ord [:)]
Og jeg gjør det nå fordi da er det færrest her inne[;)]

Takk for ei flott tid, jeg har blitt kjent med mange fantastiske jenter den tiden jeg har vært her inne. Noe turbulent har det vært til tider..men jeg har iallfall klart å se videre. Brukere som tidligere fikk hormonene til å boble, er nå noen av de jeg har best kontakt med. Hvem ville trodd det liksom..[8D] Det er nok noen som tenker "ENDELIG er vi kvitt'a" her inne...men det at jeg velger å bruke mindre og mindre tid her inne, er nok ikke deres fortjeneste. Desverre liksom[:-] 
Og...kranglingen skyldes iallfall ikke meg fremover

Vil iallfall ønske dere en fin første 17.Mai feiring, og gratulere til alle barna som i tiden fremover fyller år. [:D]

Jeg sier igjen, takk for en flott tid.

¤Thea¤

Du er en av dem jeg har lagt merke til fra dag 1 her inne. Og jeg har kun positive erfaringer med deg![:)]
Jeg har jo vært så heldig å bli kjent med deg utenom BV, så vi ses nok igjen[;)]
Men uansett takk for alt du har delt med oss her inne![:D][:D][:D]

Så synd Thea, men godt at du ikke sletter deg da. Vi har vel vært i noen diskusjoner innimellom, men jeg synes det bare har vært morsomt. Du fremstår som ei utrolig sterk jente, og real. Håper du oppdaterer oss litt innimellom, så vi vet hvordan det går med dere. Ha en flott sommer[:D][:D][:D]

Thea[:(] *klemme*

Vi ses igjen! i fremtiden ^^
sender mld. når vi er i sandefjord jeg [;)]
(du blir itte kvitt meg[8D])

ORIGINAL: ThereseTherese

Du er en av dem jeg har lagt merke til fra dag 1 her inne. Og jeg har kun positive erfaringer med deg![:)]
Jeg har jo vært så heldig å bli kjent med deg utenom BV, så vi ses nok igjen[;)]
Men uansett takk for alt du har delt med oss her inne![:D][:D][:D]

Signerer det første der jeg.Du er liksom BV du[8D]
men skjønner du vil bruke tiden på litt annet også,men godt du ikke sletter deg da.Håper du kommer innom noen ganger,og gir lyd i fra deg.Er selv ikke så aktiv som en gang jeg heller,men må nå innom titt og stadig og kikke liitt...hehe

Og ha en flott 17 mai dere også[:D]

Så synd at vi ikke kommer til å se så mye til deg Thea. Det har vært litt turbulens, men det ser hvertfall jeg forbi [;)]

Gratulerer på forhånd med dagen til Noah som kommer ganske så snart [:D]

Det blir trist ( og hakket mer kjedelig ) uten deg her inne!! [&o]
Kommer garantert til å savne deg, men er jo bra at du ikke sletter deg da! [:)]

Gratulerer med dagen til Noah på forskudd, god 17.mai og ha en strålende sommer!!! [:D][:D][:D]

.

Du vil bli savnet, men skjønner deg samtidig godt.. Lykke til videre, og på forskudd gratulerer med 1års dagen til Noah[:)]

Skjønner deg også veldig godt "Kranglis" som jeg kaller deg i mitt hode! Hehe... Er ikke så veldig mye her inne selv, glaner litt men føler ikke at jeg orker å bidra noe særlig mer enn akkurat det. Og mindre tid blir det når jeg begynner å jobbe.
Skal bli deilig å komme tilbake til "real life"!
Du har gitt meg både smilerynker og sinnarynker noen ganger, det skal være sikkert. Men noe annet som er sikkert er at du er ei dame med bein nåsan. Sier hva du mener, og litt til.
Merker at du ikke her er så mye noe mer.

Ønsker deg og dine lykke til med hus og alt, også måtte dere ha en fantstisk fin 17. mai![:D]

Klem.

Å nei....... Synes ikke at dette var noen hyggelig tråd!!! Synes den ene etter den andre forsvinner nå! Jeg kommer i alle fall til å savne å ha deg her inne! Men lykke til med både 17 mai og bursdagsfeiring! KLEM fra meg og Nicoline[:)]

Du var absolutt en av de første jeg la merke til her inne.Et fantastisk nick!![:D]
Godt du ikke sletter deg helt da,men kommer til å bli litt rart å ikke se nicket ditt så mye fremover..
Masse lykke til videre!! Og kos dæ masse sammen m Haily og Noah[:D][:D]
Husk å titte innom aot!![;)]
Klem fra meg og Dina

Back
Topp