Og hva skjer i kveld?

Gæmmis

Elsker forumet
[:D]

Jeg er rimelig flat nå, har kollapset i sofaen med pc'n. Amanda står ved siden av meg og leker. Hun har vært heeelt fantastisk i dag (sorry, klarer ikke å stoppe med å skryte[8D]), smilt og vært glad fra hun stod opp kl 8 i dag tidlig. Ikke vært interessert i å sove da, men det gjør strengt talt ikke så mye.

Etter at hun har lagt seg skal jeg få fortsatt litt med stueshininga, og så blir det vel TV med schæresten[8D]

Burde trent, men gidder jeg? Næh...

Så... Ikke verdens mest spennende dag[;)]

Hva skjer rundt i de norske hjem?

Ingen ting ska slappa av..

He vaska kjøkken, hengt opp klær, laga steik til middag og is til dessert [:D][:D] Må skryte litt [;)]
Er veldig fornøyd, for det er absolutt ikke hver dag jeg er i form til å gjøre så mye [:D]
Men i kveld blir det film... Alene.. [8D] Litt kjedelig! Gubben er på jobb og kommer ikke hjem før om 11 dager *nedtelling* [:)]

Skal ingenting..Burde rydde men gidd ikke...Skal sove aleine i natt så skal sitte langt nede i sofaen etter ungene er lagt seg[:D][:D]

jeg skal... rydde midlertidig vekk et par ting, som jeg egentlig ikke kan rydde vekk enda, men ikke orker å ha stående fremme[8D]

også skal jeg gå tur med bikkja.. når det blir litt kjøligere..

også skal jeg sette på en klesvask, for nå er det nok klær til en maskin igjen..
også skal jeg vaske den greia som jeg har klesvasken i.. for den trenger jo vask ibland den og..[8D]

og om gubben faktisk kommer hjem til den tiden han har fått beskjed om.. så blirre film.. om jeg har tolmodighet [8D]

her skjer det desverre ingenting.

er hos mamma og har sendt mann og pappaen min på flytting til østlandet. (noen fordeler må man jo ha som gravid, hehe)

kjeder oss, men også utrolig deilig å bare være oss jentene her.

Her skal det bare slappes av. Har nettopp våknet fra en liten dupp, så ligger strekk ut på sofaen med mac'en på fanget. Skal være leder på leir til uka og reiser i morra rett etter jobb, så må nok pakke siste rest i dag også.

Skal bare slappe av etter at prinsessen har lagt seg [:)]. Har kjøpt middagspølse og bacon som jeg tenkte å ha til en slags "kveldskos". Bacon har jeg fått dilla på så godt mulig det bare blir det [:)]. Spiser glatt en pakke med bacon uten noe ved siden av [:)].

Jeg slappet bare av med samboeren igår kveld ;D

Back
Topp