Og her skal jeg føde:(

• Trådstarter Trådstarter N
  • Opprettet Opprettet
Jeg har valgt Ahus, og så fort papirene mine var sendt dit begyndte skremsels-historiene å renne inn! Vi må bare lukke ørene for det tror jeg!

Pressen skiver SKREMSEL!
Jeg var med på et t-bane tog som bulket med en annen t-bane tog på Tøyen stasjon en gang... det var så saktegående, og så liten kraft av vi merket det ikke engang! Helt seriøst! Toget bare stoppen, vi ble stående, og til slutt kom konduktøren og sa at vi hadde kræsjet så vi måtte bare vente til vi ble evakuert (Kunne ikke akuratt begynne å sende folk ut på egenhånd langs strømmførende linjer). Det var ABSOLUTT INGEN DRAMATIKK.
Og så kom VG og Dagblad overksriftene!!!! I følge den var det voldsom kraft, folk hadde visst falt om kull, og skreket og blitt redde!!!! Bare tull!
Så etter det har jeg begyndt å trekke fra 95% av dramatikken i det jeg leser og hører!!!!!

Det er som min mor alltid sier til meg: Man skal ikke tro på noe av det man hører og bare halvparten av det man ser!

Jeg tror nok at det er helt trygt å føde på Sykehuset Østfold i Fredrikstad. Det er ingenting som skulle tilsi at sannsynligheten for at noe skulle gå galt der er større enn ved andre sykehus her til lands. Nå har jeg ikke født selv, men jeg var innlagt på sykehuset i forrige måned pga en SA (Måtte operere da det var mistanke om svangerskap utenfor livmoren). De tok veldig godt vare på meg og var utrolig vennlige. Så mine erfaringer fra sykehuset i Fredrikstad er kun positive. Lykke til, det går nok bra skal du se! .-)

huff.........liker ikke å lese sånt jeg.....blir bare mere bekymret[:(]

Fødsels-Legen som gjorde feilen jobber ikke der lenger!!! Og det må jo bety litt...

ORIGINAL: Emmas mamma!

Fødsels-Legen som gjorde feilen jobber ikke der lenger!!! Og det må jo bety litt...

Ja det var godt å høre...

Kan ikke tenke meg at de "sender deg på dør" dersom fødselen ikke er så langt unna, det må de jo sjekke før de evt avviser deg på et sykehus å sender deg til et annet som er så langt unna. Det siste de vil er vell å risikere at du føder i en bil langs veien...??

Ja det er litt rart at man søker og tildeles et sykehus, å alikavell kan bli avvist pga at det er fullt. Nesten litt sykt...!
Har ei venninne som skal ha nu om tre uker, hun fikk ikke plass på det sykehuset som er nærmest der hun bor. Hun må kjøre ganske så langt, å det avslaget kom vell av at de har så mange som har fått plass akkurat da! Greit nåkk, da vet hun det på fårhånd. Men om hunskulle bli avvist der åsså kan vell ikke skje... ja det er mye merkelig i sykehus Norge. Man skulle ikke tro det, men slik er det [:@]

Å skrekk historier er det nåkk av om alle sykehus, kansje vi må bli flinkere å høre på alle de fine historiene som ikke blir snakkes så mye om *trøste meg selv her*

Kathrine

Hadde tenkt å føde på det sykehuset. Men nå tror jeg at jeg velger Arendal isteden.

Blir jo ikke noe bedre når det står om nye saker fra det sykehuset hver dag heller

se på det her da[&:] http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060106/NYHET/101060032

Back
Topp