Og her skal jeg føde:(

• Trådstarter Trådstarter N
  • Opprettet Opprettet

N

Elsker forumet
Ikke rart man blir redd,les her... http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060104/SISTENYTT/60104003

uff skjønner din bekymring.. , men man må nesten prøve å ikke tenke på det ellers blir dte jo utholdelig...

Lykke til :)

Huff da.. Ikke akkurat sånne nyheter du trenger å høre om nå liksom.. [&:]

Kan jo ikke la være å tenke på det når det oppstår slike ting på samme sykehus gjevnlig...Blir til at man er litt skeptisk selv om man også hører om alle de positive opplevelsen folk har hatt der.

Har ikke angst for å føde, men fikk en ekkel følelse når jeg leste den artikkelen[&:]

ORIGINAL: Becca

Oj...men må du føde der da???fritt sykehusvalg vettu[:)]

Blir lang vei om jeg bytter da...Skal på omvisning til uka og skal ta en prat med ei jordmor som jobber der og høre litt.

Nei det er ikke rart.... Skjønner din bekymring.. Men..det går helt sikkert bra...

Tror det er sånn de fleste steder jeg! Når folk spør meg hvor jeg skal føde er det enten: "Å gud, der er de så flinke og dyktige"!
Eller: "Der hadde ikke jeg født for å si de sånn"..

Hadde jeg bytta sykehus, hadde det vel blitt det samme der også sikkert..

Skjønner det så godt... Hadde vært kjempe nervøs selv og fått hetta... Kanskje du føler deg bedre etter du har vært der på omvisning?

Masse lykke til fra meg til deg iallefall.

Skal selv føde på Fredrikstad, og det er ikke noe moro når sant kommer opp i media igjen.. det er jo ikke lenge siden sist heller.. men vi får krysse fingrene og håpe det går bra.. og vi må stå hardt på kravene våre.. jobber selv i helsevesenet, og veit godt hvordan det fungerer.. ikke gi dere jenter.. dere har alltid rett..

Tenker sånn jeg og...alle vennene mine har vært strålende fornøyde. Men jeg fikk en masse rare tanker nå, for det er OFTE det står om slike saker fra dette sykehuset. Og ikke bedre når det står at de ble nektet å bytte sykehus, kan dem det forresten?

Jobber selv i helsevesenet og vet hvor viktig det er å stå på sitt[:)]

dette kommer til og gå så bra.. når er din termin? Jeg har termin 29.01.2006 og hvor er du fra da? må jo være i østfold et sted mener jeg.. [:)]

Bor i Fredrikstad og har termin 22 februar...Ikke lenge igjen for deg jo[:D] Spennende[;)]

nei, tiden går fort.. veit du hvem jordmor du skal snakke med eller? vi var på omvisning uka før jul og hu jordmora vi snakket med var veldig hyggelig og tok seg god tid.. men vi var 8 par da, så det ble nesten litt mange.. men det er veldig betryggende og få se sykehuset og hva de har og tilby.. bor selv i Halden, så vi har jo litt vei og kjøre også..

Jordmoren jeg pratet med het Tove eller noe i den duren tror jeg, veldig hyggelig på tlf.

Har hørt at det er positivt å få den omvisningen ja. Nå vet jeg hvilken avdeling jeg skal på, men greit å få litt info[;)]

Du får ha lykke til[:D]

Skal føde der jeg også.....Hmmmm...hjelper jo liksom ikke å lese sånt, men er jo sånt som kan skje overalt....men nei..ikke akkurat betryggende nei...det er helt klart!!
Men det er nå en gang sånn da at det er de negative historiene en får høre om...så får satse på at det er mange gode derfra også! Har en svigerinne som fødte der for et år siden og som skal dit igjen nå denne mnd..(ja..to tett kan du si) og hun hadde ikke noe negativt å si om Fredriksad!!

Et tips til deg: Gå inn på forumet fødsel: Søk på Fredrikstad sykehus. Det har nemlig en egen link der, der kan du lese om forskjellige som har fødd der.

Jeg var på føden i Fredrikstad for 3uker siden i dag :) Jeg ville aldri ha fødd poå et annen sykehus. Så flinke dyktige jordmødere har jeg aldri gørt om. Selv traff jeg verden beste jordmor som het Britt. Ung dame som virkelig kunne jobben sin. Så ikke vær redd. De er så flinke der så, men les det de andre har skrevt og slutt å les avisa :)

Heisann. Jeg tror at avisene gjerne henger seg litt ekstra opp i et sykehus hvis det først har vært noen episoder der. Det fødes sikker mange barn på dette sykehuset, totalt sett er det sikkert ikke værre hær enn andre steder. Jeg selv vurderer å søke til kongsvinger i stedet for Ahus (AkershusUniversitetsSykehus) Ikke fordi jeg har hørt så mye negativt, men der er det så trangt og travelt. Har hørt at de har bedre tid på Kongsvinger. Vi får vel se...
Lykke til i alle fall, det går nok helt sikkert bra skal du se..[:)]

Du har full rett til å bestemme hvilket sykehus du skal føde ved,så hvis du ikke liker det sykehuset som er nermest så
skal du bare be legen din om å søke deg til et annet sykehus....[:)]
Alternativet er jo å føde hjemme[:)]

nei uff kutt ut da.[:o]

blir helt matt jeg,om jeg ikka har grua meg til fødselen så gjør jeg det nå![&:]trodde liksom naturen gikk sin gang å ordna opp,men jeg ser jo hvor mye fælt som skjer![:(]

Back
Topp