..og her er jeg :-)

lille marsvin

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Noe uventet, men jeg har visst termin 7. januar. Så da gjenstår det bare å se om spiren klamrer seg fast i sånn ca 8 mnd til:)

Litt om meg: gift, og mamma til en 11 mnd gammel sjarmør. Har rukket å bli hele 31 år (grøss!), og har både hus, katt og stasjonsvogn. Planen har alltid vært å ha mer enn et barn, men vi ble nok begge rimelig overrasket da jeg tok en positiv test nå på tirsdag kveld, en dag på overtid.

Jeg har følt meg gravid i over en uke før jeg faktisk testet positivt, så mye at jeg testet sist onsdag for å se om jeg tilfeldigvis var flere uker på vei. Den var negativ - men jeg syntes det var en svak skygge der plussen skulle vært. Og joda, symptomene vedvarte. Og tante rød kom ikke..

Det er stor forskjell fra sist graviditet, symptomene er de samme, men nå har jeg en aktiv liten herremann som ikke bryr seg om at mamma helst vil ligge på sofaen og hvile seg litt, eller er sliten i ryggen. Jeg har fortsatt permisjon i 2,5 mnd, så jeg får i det minste slappe litt av mens han har duppene sine:)
 
Tusen takk, og gratulerer til dere også:)

Håper vi alle blir her lenge!
 
Gratulerer!!!!!!! :D
 
Back
Topp