Og det gikk vannet.

SpinnVill

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Nei, vannet mitt har ikke gått :p men hadde en veldig dum drøm om at det gjorde det. Satt en støkk i meg når jeg våknet. Det skjedde i sengen og det var basseng mengder som kom! Måtte ringe rørlegger (ingen anelse om hva han gjorde der), og måtte anskaffe sånne maskiner som tørker rom som har hatt store vannlekkasjer. For ikke å snakke om madrassen som måtte sendes på rens. Husker ikke prisen nå, men den var svimlende høy! Våknet til i en sånn "har vannet mitt gått? Var dette bare en drøm?" Måtte faktisk kjenne etter..

Så nå har jeg mesteparten av dagen tenkt på dette.. når vannet går, kommer det mye? Kjenner vi det på forhånd eller kommer det ut av det blå? Når tiden nærmer seg, burde man investere i et tisse laken? Gå med bleie?

Dette er sikkert helt teite spørsmål, men jeg undrer fælt på dette :p

Last edited:
Det kom ganske mye her når det først gikk. Hadde lenge tenkt på å legge et tisselaken i senga, men det ble ikke gjort. Denne gangen skal jeg prøve å få gjort det i tide ;)
Og ja, det kom veldig brått på her i alle fall:p
Må legge til at det på langt nær var behov for rørlegger da. Bare senga det gikk utover :p

Legg på tisselaken når det nærmer seg ja,fosset ut en ganske real dam da det gikk her sist hvertfall:)

Kjøpte tisselaken sist som jeg lå på den siste mnd ca. Men til ingen nytte, han måtte tas med keisersnitt :p

La sikkert på tisselaken siste mnd som omtrent jeg også. Men jeg aner helt ærlig ikke når mitt vann gikk... Kjente ikke noe til det. Min fødsel startet med rier og vannet må ha gått underveis i fødselen.

Tror det er veldig individuelt hvordan vannet går. Hadde sett for meg en eksplosjon av en foss, men for meg kom det bare litt og litt. Sånn at eg lurte på om eg hadde tissa på meg.

Men ville lagt på tisselaken på senga - det skal verfall eg ☺️

Hehehe, så komisk drøm! Rørlegger :D haha!

Her lå jeg på sykehuset da vannet mitt gikk, og der var det sånn tisse laken på :)
Våkna rundt 07 den morningen, av at senga var våt.. husker ikke hvor mye det var, men fikk sånn stort bind på meg :)
Kjøper nok tisse laken denne gang, tilfelle :) og store bind, tviler på at jeg er på sykehuset denne gang også så lenge før noe skjer :p

Haha! Godt det var en drøm! Skvatt ordentlig da jeg leste overskriften.

Jeg har opplevd begge deler.
Med føstemann gikk vannet mens jeg lå i sengen. Kjente et "knepp" i magen, men det ble ikke vått. Så kom den første rien rett etterpå og jeg skjønte hva som hadde skjedd. Først da jeg reiste meg fra sengen rant det, men ikke mye. Kom ikke en dråpe i sengen!
Med andremann ble vannet tatt på sykehuset, og det fosset ut! Ordentlig splæsj :P

Hadde tisselaken på sengen forrige gang og kommer nok til å bruke det denne gang også.
Uansett så var det greit å ha pga lekkasje og amming etter fødselen og;)

Mitt vann gikk på klinikken i bassenget sist gang så eg aner ikkje hvor mye som kom, men det er som de andre sier veldig varierende på hvor mye som kommer:)

Mitt vann gikk i en pressrie når jeg var 10cm.åpen, med nr 1 derimot kom vannet som en foss ut av det blå når jeg skulle reise meg opp fra en stol på utsiden vell og merke ;)

Kjenner jeg er veldig veldig spent nå! 13 uker til senest fødsel :p hadde en som satt og spilte litt i går kveld helt til jeg sa at det bare er 13 uker igjen. Han stoppet opp med spillingen og sa bare at nope. Nå kunne han ikke spille lenger. Han fikk for mye å tenke på plutselig. Vi måtte fikse fødebagen, lade kamera. Vi har ikke flyttet enda engang! Han ble plutselig skikkelig stressa haha

Back
Topp