Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha yeah!Selvbeherskelse? Hva er det? Her går det i nugatti på skiva, sjokolademelk, sjokoladepudding, cola... Og nå åpnet sannelig chipsposen seg også Tar meg sammen når kvalmen har gått over. Mannen er oppgitt...
Sent from my iPhone using BV Forum
Jaa Men hadde sv.dia forrige gang. Så burde nok være forsiktigHaha ja ikke lett det der
Jeg kan ikke ha snop i hus, da forsvinner det Men vi må jo ha lov å Unne oss litt godt innimellom
Ja det er jeg enig iNorske epler er digg
Haha, finnes nok av deMen jammen meg godt at dere andre ikke bare " Hæ? skjerp deg jeg mistet nesten gulerota mi"
Selvbeherskelse hva er det? Hilsen satt og spiste Smacks honnikorn rett fra esken med skje i går kveld (hadde ikke melk og jeg orket ikke å dra ut). Føler meg en smule gal til tider
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Jeg fyller en skål med det og knasker i bilen på vei til jobbÅåh, men det er jo godt! Nesten bedre uten melk Jeg pleier å ta en håndfull iblant...
De små er bedreJeg mister den hver dag, har akkurat fortært to små snickere is, enda godt det var fra sånn multipack og ikke de store enkle...
<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3