Og der

Nilen

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Forsvant selvbeherskelsen og godteriet kom frem fra skapet.. :p
Hvorfor vil ikke kroppen ha noe ordentlig!

Selvbeherskelse? Hva er det? :P Her går det i nugatti på skiva, sjokolademelk, sjokoladepudding, cola... Og nå åpnet sannelig chipsposen seg også :P Tar meg sammen når kvalmen har gått over. Mannen er oppgitt... :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha ja ikke lett det der :P
Jeg kan ikke ha snop i hus, da forsvinner det ;) Men vi må jo ha lov å Unne oss litt godt innimellom :)

Selvbeherskelse? Hva er det? :P Her går det i nugatti på skiva, sjokolademelk, sjokoladepudding, cola... Og nå åpnet sannelig chipsposen seg også :P Tar meg sammen når kvalmen har gått over. Mannen er oppgitt... :P

Haha :D yeah!

Haha ja ikke lett det der :P
Jeg kan ikke ha snop i hus, da forsvinner det ;) Men vi må jo ha lov å Unne oss litt godt innimellom :)

Jaa :) Men hadde sv.dia forrige gang. Så burde nok være forsiktig :p

i know the feeling!!!!!! :(

:P Men jammen meg godt at dere andre ikke bare " Hæ? skjerp deg jeg mistet nesten gulerota mi" :P

• Liker
Reactions: Isa
Selvbeherskelse hva er det? Hilsen satt og spiste Smacks honnikorn rett fra esken med skje i går kveld (hadde ikke melk og jeg orket ikke å dra ut). Føler meg en smule gal til tider :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Selvbeherskelse hva er det? Hilsen satt og spiste Smacks honnikorn rett fra esken med skje i går kveld (hadde ikke melk og jeg orket ikke å dra ut). Føler meg en smule gal til tider :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Ååh, men det er jo godt! Nesten bedre uten melk :D Jeg pleier å ta en håndfull iblant... :P

Jeg mister den hver dag, har akkurat fortært to små snickere is, enda godt det var fra sånn multipack og ikke de store enkle...

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg mister den hver dag, har akkurat fortært to små snickere is, enda godt det var fra sånn multipack og ikke de store enkle...

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
De små er bedre :p

Back
Topp