Og DER!!

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
spydde jeg for første gang i dette svangerskapet. Fikk ikke i meg mat fort nok etter å stå opp, så måtte peise i meg vann for å ha noe som kunne komme opp i stedenfor at hodet skulle eksplodere :P

Noen andre som har spydd nå?

Sent from my iPhone using BV Forum

spydde jeg for første gang i dette svangerskapet. Fikk ikke i meg mat fort nok etter å stå opp, så måtte peise i meg vann for å ha noe som kunne komme opp i stedenfor at hodet skulle eksplodere :P

Haff! Stakkars deg :-/
Åssen følte du deg etterpå da, ble du "bedre"?

Gått å kjent på det i hele dag faktisk, er avhengi av å konstant ha noe salt i munnen for å døyve kast-opp-trangen, kjennes d ut som... ( Tips til hva som er greit å putte inn, mottas med takk...! )
Er sååå redd for å plutselig måtte kaste opp mens jeg er på jobb, ingen her som vet noe enda...

Aprilbaby❤️

Jeg er bare kvalm uten oppkast. Var det med første også, så håper jeg slipper oppkast :-/
Jeg føler med deg!

6. April 2013
7. April 2015

Grønne epler og flatbrød hjalp når jeg var kvalm og kastet opp sist jeg var gravid ☺ Kan jeg spørre hvor langt dere er på vei?

❤ alle gode ting er tre ❤

Haff! Stakkars deg :-/
Åssen følte du deg etterpå da, ble du "bedre"?

Gått å kjent på det i hele dag faktisk, er avhengi av å konstant ha noe salt i munnen for å døyve kast-opp-trangen, kjennes d ut som... ( Tips til hva som er greit å putte inn, mottas med takk...! )
Er sååå redd for å plutselig måtte kaste opp mens jeg er på jobb, ingen her som vet noe enda...

Aprilbaby❤️

Ja, følte meg bedre, men var kvalm igjen da jeg kom på jobb. Har vært kvalm siden...

Våknet opp i natt i tillegg på grunn av at magen var tom og jeg var syykt kvalm!

Ingen vet noe her ennå heller. ;) Jeg er også nervøs for å kaste opp på jobb slik at folk får det med seg. Jeg føler at jeg allerede har gitt dem hint :P "jeg er så trøtt og så sulten.." :P en kollega spøkte og sa at "det kan jo være at det er noe annet i gjerde enn forkjølelse... da blir man også veldig trøtt..." ;) men trøttheten skylder jeg på sjuka som har tatt meg! Tett og sår i halsen... Føler meg helt utmattet i dag...

Usj.. Å det er jo så forferdelig å spy:confused:
Har heldigvis ikke kastet opp enda.
Men ulvehungeren er visst over for denne gang her nå, fikk ikke i meg noe mat før i 13 tiden i dag. Godt jeg er alene på jobb noen timer så jeg kan ta ting i mitt eget tempo. For man blir jo litt sløvis:p

I dag har jeg vært på gråten ganske mange ganger også. Så tenker det er noe der inne denne gangen:p

Usj, forferdelig å være kvalm og kaste opp! Føler med deg, men så er det liksom greit når man vet grunnen og da ;)

Håper jeg slipper unna:p

Grønne epler og flatbrød hjalp når jeg var kvalm og kastet opp sist jeg var gravid ☺ Kan jeg spørre hvor langt dere er på vei?

❤ alle gode ting er tre ❤

Grønne epler er jeg egentlig ikke noe glad i, men akkurat nå fristet det veldig, faktisk :D må handle det i morgen!

Er 5+0 i dag :)

Aprilbaby❤️

Huff.. Å være kvalm og kaste opp er ikke nå særlig.. I forrige svangerskap kastet jeg opp og var KONSTANT kvalm fra jeg var seks uker til 17-18 uker på vei.. Heeelt for jævlig!! Kastet opp blod til slutt. Da var jeg bekymret. Håper du slipper å ha d slik. Men uansett er d ikke no godt å være kvalm hele dagen.. Ingenting som frister.. Bare uvel. Håper kvalmen din gir seg etterhvert og at du slipper å kaste opp.. :) Viktig å få i seg noe å spise/drikke :)

Ha en pakke ritz kjeks på nattbordet. Eller kjeks som du liker;)
Evt slik klibrød.

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Off føler med deg;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Ingefær er heeelt konge mot kvalme! Enten spis det rått eller kapp opp en bit å ha i varmt vann med litt sitron. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Har hatt en del mageproblemer før, men 3 min etter jeg knaska ingefær så var de bortee :) lykke til! Håper det funker på dere og ! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp