Og der...

nr2imars2013

Betatt av forumet

... kastet jeg opp første gang :/ Holdt på å ta oppvasken også luktet det så ekkelt av noen  matrester.. Baaaah... Hater å spy, men jeg får bare se realiteten i øynene, dette er hverdagen min de 15 neste ukene... 

Flere her som kaster mye opp?? Sist gikk jeg på postafen til uke 17 og var helt kvitt kvalmen og oppkasten i uke 20 :) derfra til jeg fødte (uke 42+4) var helt super :)

Uff stakkars deg... :( Jeg er så livredd jeg skal begynne å kaste opp også, har nemlig skikkelig angst for det! Så ser jeg dere èn etter èn er dårlige som er omtrent like langt i svangerskapet som det jeg er , får jeg panikk! :D haha huff

Jeg var dårlig fra uke 6 til ca 15-16 sist gang. Kastet opp flere ganger om dagen hver dag. Det var helt pyton! Jeg kjenner jeg har begynt å slite litt allerede. Brekker meg, men ikke kastet opp ennå. Og så er jeg fryktelig sensitiv på lukter. Spent på om det blir det samme denne gangen som sist, har en følelse av det...

Uff, den kvalmen er fæl, får ikke håpe det blir så ille. Forrige gang var jeg bare uggen, kasta ikke opp, får håpe jeg slipper med det nå å. "bank i bordet" Det er ikke bare bare å være gravid...

Begge gangene har jeg kastet opp fra uke 5 og til den dagen barna ble født. Uke 47 begge to. Med hun eldste var jeg sykehusinnlagt flere ganger. Postafen tok de verste toppene mine siste gangen jeg var gravid, men ikke første svangerskapet. Håper jeg klarer meg bedre denne gangen. Har vært dårlig på jobb i dag, men ikke kastet opp :)

*Belle* skrev:
Begge gangene har jeg kastet opp fra uke 5 og til den dagen barna ble født. Uke 47 begge to. Med hun eldste var jeg sykehusinnlagt flere ganger. Postafen tok de verste toppene mine siste gangen jeg var gravid, men ikke første svangerskapet. Håper jeg klarer meg bedre denne gangen. Har vært dårlig på jobb i dag, men ikke kastet opp :)

Uke 47??? Jeg som trodde jeg gikk lenge da jeg gikk til 42+4 :P 

nr2imars2013 skrev:

*Belle* skrev:

Uke 47??? Jeg som trodde jeg gikk lenge da jeg gikk til 42+4 :P 

trodde ikke man fikk gå mer enn 2 uker over uansett jeg :S

uff! misunner ikke det oppkastet assa!!!
sist gang kasta jeg opp bare en gang! men var kvalm med breknonger fra uke 6 - uke 20.

nå er jeg grisekvalm hele dagen og brekker meg oftere! er veldig redd for at det blir oppkast denne gangen assa:S

Men når det gjelder den kvalmen, er det noen som bruker sånne reisesyke-armbånd? Jeg kjøpte det akkurat på apotek1 til rundt hundrelappen, og det skal jo lindre litt.... Jeg har ikke fått prøvd mine enda, for formen er god, men syns de var greie å ha tilfelle.

Back
Topp