Og DER.......

LilleOoops

Forumet er livet
Kom den jæææææææævla tanta [:-][:'(][:-][:'(][:-][:'(][:-][:'(][:-][:'(][:-]
And tats,that [X(]

en gang måtte hu komme[:)]

ORIGINAL: veronica2

så sant, så sant.[;)]
men missunder deg ikke[&:]

ORIGINAL: veronica2

Word...Heller mensen,enn gravid...for å si det sånn [8D]

huff, ja håper jeg slipper unna lenge! [:D]

Jeg har helt åpenbart ikke fått morgenkaffen, for jeg tenkte "hæ - har Nøtte en forferdelig tante som kommer på besøk tidlig om morgenen? Og har det vært en tråd om henne tidligere siden veronica2 og smurfix vet hvem hun snakker om??" [8D]

Mhm - da går man på kjøkkenet og lager kaffe, så kan man kanskje blir tenkende menneske igjen [:D]

ORIGINAL: En liten morellskatt

Jeg har helt åpenbart ikke fått morgenkaffen, for jeg tenkte "hæ - har Nøtte en forferdelig tante som kommer på besøk tidlig om morgenen? Og har det vært en tråd om henne tidligere siden veronica2 og smurfix vet hvem hun snakker om??" [8D]

Mhm - da går man på kjøkkenet og lager kaffe, så kan man kanskje blir tenkende menneske igjen [:D]

Du må få gjort noe med flasketåka di! [8D]

Dakkar Nøtte, skjønner godt at du ikke liker den tanta der! [:)]

hehe nei den tanta er ikke morsomt å få besøk av, men som man sier her, en gang måtte hu komme...

er akkurat ferdig selv

jeg døde litt nå,haha [X(]

Jada, jada - vi bare mobber de som trenger kaffe for å være normalt, tenkede menneske [8D][8D]

Misunner deg ikke,men mistenker jeg er nestemann ut eller noe, hatt killermenssmerter i hele natt, kan ikke si de er dypt savnet![X(]

Men som nevnt over, må jo komme en gang!

Jada, jada - vi bare mobber de som trenger kaffe for å være normalt, tenkede menneske [8D][8D]

Ehm,atteh...HVA....
Jeg er en av de selv,haha.Det gjør det hele enda mere komisk,på seg selv kjennern andre vet du [8D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Ehm,atteh...HVA....
Jeg er en av de selv,haha.Det gjør det hele enda mere komisk,på seg selv kjennern andre vet du [8D]

Du si'r det for å trøste du... [8D][:D]

Jeg er ganske trollete hvis jeg ikke får kaffe - så i helgene passer mannen på å lage kaffe hvis han står opp først - ikke for sin egen del, men for at han skal få kaffe i meg raskest mulig når jeg står opp [8D][:D]

Back
Topp