LilleOoops
Forumet er livet
Kom den jæææææææævla tanta [:-][:'(][:-][:'(][:-][:'(][:-][:'(][:-][:'(][:-]
And tats,that [X(]
And tats,that [X(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: veronica2
en gang måtte hu komme[:)]

ORIGINAL: En liten morellskatt
Jeg har helt åpenbart ikke fått morgenkaffen, for jeg tenkte "hæ - har Nøtte en forferdelig tante som kommer på besøk tidlig om morgenen? Og har det vært en tråd om henne tidligere siden veronica2 og smurfix vet hvem hun snakker om??" [8D]
Mhm - da går man på kjøkkenet og lager kaffe, så kan man kanskje blir tenkende menneske igjen [:D]

Jeg har helt åpenbart ikke fått morgenkaffen, for jeg tenkte "hæ - har Nøtte en forferdelig tante som kommer på besøk tidlig om morgenen? Og har det vært en tråd om henne tidligere siden veronica2 og smurfix vet hvem hun snakker om??" [8D]
Mhm - da går man på kjøkkenet og lager kaffe, så kan man kanskje blir tenkende menneske igjen [:D]

jeg døde litt nå,haha [X(]ORIGINAL: En liten morellskatt
Jada, jada - vi bare mobber de som trenger kaffe for å være normalt, tenkede menneske [8D][8D]
ORIGINAL: Nøtteknekkern
Jada, jada - vi bare mobber de som trenger kaffe for å være normalt, tenkede menneske [8D][8D]
Ehm,atteh...HVA....
Jeg er en av de selv,haha.Det gjør det hele enda mere komisk,på seg selv kjennern andre vet du [8D]