OG DER!!!!!!!!!!

Vand

Forumet er livet
Var det kveld i stua for ho mor! (nei, ikke "Ho mor", men MOI!!! [:D])

Emmeli har sagt god natt til kua på veggen (sovelampa[8D]) og jeg og Ine har lest ett kapittel i ei bok[;)]

Er såååååååååååååååå glade i gullungene mine altså[:D]

Er småttisene deres lagt? Og har føttene kommet opp i horisontal stilling nå??? [:D]

mac + pizza på fanget [:D][:D][:D] nyyyyyyyyyyyte

ORIGINAL: KathMor

mac + pizza på fanget [:D][:D][:D] nyyyyyyyyyyyte

Er det bare sånne musestykker du tar, eller har du lagd ett tonn med pizza??? [8|] Syns den har vart lenge nå den pizzaen[8D]

Her er jentene lagt ja [:)] Tuva hadde med seg noen ponnyer og diverse i senga, så usikker på hvor lang tid det tar før hun sovner....

Jeg fant noe is og en kringlebit i fryseren.....og mannen er på møte.....må jo bare spise det alene da.....[;)]

hahahah - er jo bare meg som spiser [8D] Men i venninneflokken blir jeg mobba for å musespise, så ikke de største stykkene her nei [8D] [8|] Har nok to måltider til heheh

Her var det kveld og mørkt kl 1800[:D]

koser meg her helt alene, Gard er på spilling[:D][:D][:D][:D]

SÅ deilig! Her har han sovet i over en time allerede [:D]

God kveld!![:)]
Her var det kveld for 30min siden. Har ledd meg nesten ihjel av "lurt av Karlsen"... Herlig!!

Minstesnuppa ligger og klynker litt i lekegrinda, så er vel snart tid for neste pupping..[;)]

Fikk lyst på noe godt, men har allerede spist litt julekaker, så får finne meg et eple eller noen druer tenker jeg...[8D][;)]

Her ble det vel stille rundt halv åtte! [:)] Siden da har vi hatt kvalitetstid og slappet av etter og ha lekt tobarnsforeldre i ettermiddag [;)] Nå vurdere jeg om jeg skal se litt Greys før jeg tar kvelden!

Her sover alle gutta! [8D] Mannen sovnet visstnok!
Så da er kvelden min! what to do?

skal trene litt bekkenbunnsmuskler og ta senke skuldrene! bokstavlig talt!

Er liksom sulten, men tror ikke jeg har noe å spise..

*må inn på kjøkkenet og se* *håper på noe godt*

Back
Topp