Og der kom...

cherryblossom

Andre møte med forumet
..... kvalmen! Usj og æsj, det er så forferdelig. Har sovet og ligget på sofaen i hele dag, med kun mariekjeks innabords.. Hadde det i forrige svangerskap også, var i perioder sykemeldt. Håper dette går fort over, er 6 uker på veg! Flere som er dårlige?

Usj ja jeg våkna med kvalmen i natt jeg... urgh... ble liggende våken i minst 2 timer, og formen i dag ble ikke akkurat bedre av for lite søvn... Har vært på jobb, men det var et mektig tiltak når formen var sjaber ass! 

*rekker opp hånda*

Orker så og si ingenting.. :/

Måtte kaste inn håndkledet på jobb idag - å være kvalm/uvel er det værste, og da klarer man allefall ikke jobb og møte med kunder.. Hva gjør dere for å unngå kvalmen? Her er det Mariekjeks og knekkebrød med skinke som holder..

Ingenting som funker her.. Alt kommer opp igjen uansett hva det er..

*TryllTryll* skrev:
Ingenting som funker her.. Alt kommer opp igjen uansett hva det er..

Huff! Jeg kaster ikke opp, og krysser fingrene for at jeg slipper - men null matlyst og uvel! Satser på at det går overinnenfor rimelig tid!!

Har hittil ikke kastaopp jeg heller, og har heller ingen intensjoner om å gjøre det  HATER å spy! Det jeg bruker er Sea-Bands som jeg kjøpte på apoteket. Funker litt iallefall. I tillegg knasker jeg Lovehearts så det holder. Synes det lindrer kvalmen i tillegg til halsbrannen som kommer sigende etter sengetid. 
På morgene tvinger jeg i meg litt lyst knekkebrød, uten pålegg. Klarer ikke pålegg nå! 
Har egentlig ikke lyst på noe mat, så det jeg spiser, spiser jeg ikke før magen knurrer etter mat. Jeg klarer bare ikke å spise før jeg er skikkelig sulten. 

*TryllTryll* skrev:
*rekker opp hånda*

Orker så og si ingenting.. :/

Er kvalm hele tiden, men kaster heldigvis ikke opp. Og puppene er så ømme at det er vondt å ha på bh :-S

Back
Topp