..og der kom kvalmen

baresol

Blir kjent med forumet
Flere som ikke har blitt kvalm før etter en stund? Er i morgen 6 uker på vei. Er uvel på jobb i dag og måtte brekke meg.

Er 5+2 idag, og her har ikke kvalmen kommet enda. Blir litt småkvalm om jeg ikke spiser, men slik har det alltid vært :D

Er 5+5 ikke kvalm i det hele tatt. Synes det er litt rart. Har ingen symptomer i det hele tatt. Begynner p bli litt frustrert, er jeg ikke gravid alikevel..:)
Skal på tul mandag er da 6+3. Håper på å finne noe

Er 5+5 ikke kvalm i det hele tatt. Synes det er litt rart. Har ingen symptomer i det hele tatt. Begynner p bli litt frustrert, er jeg ikke gravid alikevel..:)
Skal på tul mandag er da 6+3. Håper på å finne noe
Ikke noe å bekymre seg over! Jeg hadde ikke et eneste symptom forrige svangerskap (har så vidt noen nå) og det er helt normalt ☺️ alt er nok bra med spiren☺️

6+4 i dag og har vært sånn urven siden 5+5.. Så litt slitsomt.. Skulle gjerne vært uten

Jeg har vært kvalm siden før jeg testet positivt 3+5, men den var levelig frem til 6+0, da kom den som en skyllebøtte som ikke forsvinner...

Ofte den kommer i denne uken dessverre :(
Selv er jeg 6+0 idag og gruer meg litt til hver dag i tilfelle kvalmen skal komme for fult

Har vært kvalm siden før jeg testa. Men den ble brått verre i slutten av uke 5. Uke 6 var ille, nå er jeg i uke 7 og føler at den er lettere enn forrige uke. Men er der konstant, blir jo så sliten og grinete:smiley-angry017

Jeg er 7+2 nå og har vært veldig kvalm i ca to uker.. Tar nå postafen før jeg legger meg hver kveld, og det hjelper noe. Får i allefall i meg litt mat nå. :)

Back
Topp