...og der kom kvalmen...

PMS

Forelsket i forumet
Var sinnsykt dårlig i mitt forrige svangerskap, hvor jeg kastet opp flere ganger om dagen fra uke 6 til uke 16... Og nå har den jammen kommet for fullt igjen.. [:'(] Hadde håpet jeg skulle slippe det denne gangen... blæh...
Flere?

[:'(][:@]

håper den forsvinner fort igjen[:D]

jeg er begynt å bli litt småkvalmen om morgenen og om kvelden,
men varer ikke så lenge om gangen, så kan vel ikke klage[;)]

har begynt å kjenne til den jeg også.....på det mes ugunstige tidpunktet på dagen selvfølgelig.....sånn ved 11-12 tida begynner det og står på et par timer....to dager på rad nå...midt i lunsjrushet og kjernetiden på jobben (jobber på en bakerikafè)passer veeeldig dårlig kan man si.......[&:]
har kjent litt på morran og kvelden også men mest mindt på dagen...blir skikkelig uvel og kvalm...[:'(]

Sykt kvalm om kveldene![:'(] Men har heldigvis ikke spydd enda! Har en del halsbrann også..Var ikke kvalm i sist svangerskap så trodde kanskje jeg skulle slippe unna nå også, men der trodde jeg feil[8D]

Kjenner det litt jeg også, spesielt når jeg tenker på mat [X(][8|]

Ikke oppkast, men jeg våkner av at jeg er kvalm om morgenen[:'(] Forrige gang var jeg ikke kvalm i det hele tatt.

Å føsj da [:'(]

Jeg husker ikke helt når jeg ble kvalm sist, men det var tidlig ja.
Var kvalm 24/7 i 6-7 uker. Håper jeg slipper unna denne gangen [:D]

God bedring til deg [:)]

Jeg er litt småkvalm på ettermiddagen noen dager, men ikke mer enn det heldigvis.. og får håpe det ikke blir noe mer også! [:)]

Off, så slitsomt :/

Er ganske kvalm om morgenen jeg, og igrunn enda verre om kvelden. Men får håpe det roer seg like fort som det begynte [:)]

ja, her er kvalmen kommet.. Men så plutselig er den borte og så tilbake igjen..[:D]

...

Huff! Kjipt med kvalme!
Her er jeg bare lit uvel...og småkvalm innimellom. Men er jo bare 3+4 da

Her har kvalmen bare vist seg en gang,ellers bare små-uggen i magen når jeg tenker på visse matretter,så da holder jeg meg bare vekke fra dem:)
Jeg har hørt at døtre pleier ha noenlunde like svangerskap som sine mødre,å DET håper jeg stemmer,for moren min hadde verken kvalme eller bekkenløsning eller plager på sine 3 svangerskap,så jeg *banker i bordet*,
å ønsker dere andre lykke til,ikke noe kjekt me kvalme:O

Kvalmen kom for fullt på torsdag (da jeg var 5+5) før det hadde jeg bare hatt perioder der jeg var litt uggen. Nå er det fælt fra morgenen til lunch, noe bedre fra lunch til kvelden[:'(]

Back
Topp