LeCarpeDiem
Flørter med forumet
Æææ, så ekkelt... Og liksom ikke noe som tar det bort!! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æææ, så ekkelt... Og liksom ikke noe som tar det bort!!![]()
Uff jeg glemmer det etter middag hver dag. Er fæl på å legge meg ned, og da er det jo forsentHuff… akkurat samme problem her også. Hjelper som andre har nevnt å spise småååå porsjoner ofte. Og ikke for sterk og syrlig mat. Men det er jo ikke alltid så lett å følge det da… Sofaligging etter middag går rett og slett ikke an. Da kommer maten omtrent opp igjen.
Uff jeg glemmer det etter middag hver dag. Er fæl på å legge meg ned, og da er det jo forsent![]()
Trodde man skulle lære av sine feilJa, jeg har vel hatt mer enn én erfaring som tilsier at jeg ikke lærer så fort jeg heller… Daglige erfaringer vil jeg si.![]()
Det er faktisk noe som er ganske uforståelig for meg: at det på generelt grunnlag er så ufattelig vanskelig å lære av feil. Kanskje jeg bare er innmari god på å glemme mine feilTrodde man skulle lære av sine feil![]()
Jeg har konkludert med at jeg ikke vil lære av feil som egentlig er gode, som f.eks. hvor godt det er å legge seg ned på sofaen etter middagDet er faktisk noe som er ganske uforståelig for meg: at det på generelt grunnlag er så ufattelig vanskelig å lære av feil. Kanskje jeg bare er innmari god på å glemme mine feil![]()
Hehe, du har et poeng!Jeg har konkludert med at jeg ikke vil lære av feil som egentlig er gode, som f.eks. hvor godt det er å legge seg ned på sofaen etter middag![]()