LeCarpeDiem
Flørter med forumet
Æææ, så ekkelt... Og liksom ikke noe som tar det bort!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æææ, så ekkelt... Og liksom ikke noe som tar det bort!!
Uff jeg glemmer det etter middag hver dag. Er fæl på å legge meg ned, og da er det jo forsentHuff… akkurat samme problem her også. Hjelper som andre har nevnt å spise småååå porsjoner ofte. Og ikke for sterk og syrlig mat. Men det er jo ikke alltid så lett å følge det da… Sofaligging etter middag går rett og slett ikke an. Da kommer maten omtrent opp igjen.
Uff jeg glemmer det etter middag hver dag. Er fæl på å legge meg ned, og da er det jo forsent
Trodde man skulle lære av sine feilJa, jeg har vel hatt mer enn én erfaring som tilsier at jeg ikke lærer så fort jeg heller… Daglige erfaringer vil jeg si.
Det er faktisk noe som er ganske uforståelig for meg: at det på generelt grunnlag er så ufattelig vanskelig å lære av feil. Kanskje jeg bare er innmari god på å glemme mine feilTrodde man skulle lære av sine feil
Jeg har konkludert med at jeg ikke vil lære av feil som egentlig er gode, som f.eks. hvor godt det er å legge seg ned på sofaen etter middagDet er faktisk noe som er ganske uforståelig for meg: at det på generelt grunnlag er så ufattelig vanskelig å lære av feil. Kanskje jeg bare er innmari god på å glemme mine feil
Hehe, du har et poeng!Jeg har konkludert med at jeg ikke vil lære av feil som egentlig er gode, som f.eks. hvor godt det er å legge seg ned på sofaen etter middag