Og der har kvalmen

Emani82

Elsker forumet
Kommet for fullt.. Æsj :(

Uff den kvalmen er kjip!
*klem*
Her går det veldig opp og ned...hadde et par dager i starten som var fæle, men nå har jeg vært veldig fin i noen dager...tar meg selv i å tenke at jeg håper jeg blir kvalm snart, men kommer nok til å angre på det om den kommer...

Ja, jeg kjenner økende kvalme fra dag til dag. Foreløpig ingen oppkast, men ganske så hemmende. Føler jeg beveger meg i slow motion:p Får håpe det blir bra dager innimellom da!! Og at vi i det minste er ferdig med det til sommeren!!;)

Jeg er uggen hele kvelden og natten.. Men bra på morgenen og blir værre utover.. Kastet opp i natt og i stad.. Men får vel være glad for alle symptomer man har.. ;) blææææ..

Usj........misunner deg ikke stakkars...

Føler med deg, anbefaler syrlige ting. Det hjalp meg forrige gang. Lukte på sitroner, grønne, sure epler, oppskåret ingefær, syrlige drops....

Lykke til

Virker som den værste kvalmen har gitt seg nå *krysser fingrene*! Men kan bli kvalm av enkelte lukter... usj! 
Men jeg er så oppblåst at det ser ut som at jeg er myyyye lenger enn jeg egentli er :p 

Huf, føler med deg, ikke noe kjekt å være kvalm :(
Jeg og er konstant kvalm, har ikke kastet opp så mye, men er slitsomt å gå rundt å være kvalm hele tiden.
Satser på at det snart avtar for de fleste!

Føler masse med deg! Har selv vært kvalm så å si døgnet rundt de siste tre ukene, holder på å klikke!!

Skal ta meg en tur til akupunktør, håper det blir bedre..

God bedring til alle (inkludert meg selv:-) som er dårlige!

Økende kvalme her også. Er stort sett kvalm på morran, rett etter lunsj, på vei hjem fra jobb og på kvelden. Er en time eller to uten imellom de gangene enda. Men det snevrer seg innover og ser ut til å bli en konstant kvalme som sist. Heldigvis får jeg til å jobbe enda.

Jeg sliter mest på kvelden, selv om jeg er kvalm gjennom hele dagen.. Og jeg jobber en del kveld så dette er litt fælt.. Æsj.. :(

Back
Topp